[you] bbc optie

Started by A{b}r{a}xa{s}, July 25, 2012, 09:41:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Wanneer je een posting typt kun je gebruik maken van een aantal opties om de tekst op te maken.
Dat gaat via bbc codes...je kunt die zelf typen, of kiezen uit het menu boven het tekstveld.
Er is nu een nieuwe optie beschikbaar (alleen via zelf typen ! niet via een icoontje in het menu) waardoor je je tekst kunt 'personaliseren'.
Door de 'you' code te gebruiken lijkt het voor de lezer van jouw posting alsof de naam van de lezer in de posting gebruikt wordt.
Gebruik van de code :  plaats simpelweg de volgende code in je bericht : [you]

Gerrit72


Bas, hopelijk voelen de vele mee-lezers (die nooit- of amper posten) zich nu ook geroepen om eens wat te noteren ;D.  Soms heb ik het idee dat er vele 'lurkers' zijn en dat de forummers die de moeite nemen om wat te posten, hoge cijfers in 'lezers' halen, maar dat er amper gereageerd wordt (is niet echt een interactie &  interactie is wat het forum juist leuk maakt).



The only difference between men and boys is the price of their toys.

A{b}r{a}xa{s}

Toen ik deze uitbreiding tegenkwam was dat zeker een gedachte die me door het hoofd schoot.
Je ziet ook (in het topic over het gewicht van de reel) dat mensen zich nu persoonlijk aangesproken voelen ipv dat ze een algemeen topic lezen.
Kan aan de andere kant ook enige verwarring veroorzaken.... ;)

Gerrit72


Quote: Kan aan de andere kant ook enige verwarring veroorzaken

Da's juist leuk! ;D Eigenlijk had je de veel reageerders (kun jij vast wel zien ;)), een pb moeten sturen met het verzoek niet te reageren, ben benieuwd wie er dan allemaal uit hun schulp waren gekropen... Nu was het grapje snel duidelijk (Jan bedankt.... :))
The only difference between men and boys is the price of their toys.

A{b}r{a}xa{s}

Niets mis met 'lurken' hoor, als er een topic komt waar men meer interesse of vragen over heeft volgt registratie en/of een reactie vaak toch wel. :)

HappyFisherman

Je hebt ze er ook bij zitten die op alles reageren...  ???
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gerrit72


Jou zie ik ook verdacht veel voorbij komen Happy (maar daar is niets mis mee ;D)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Rossie69

nou bij deze mij stem heb je niet :)

weg met dat gedoe.

kiek um goan .


Erwin

Dit is erg leuk [you] !!!!
Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

BV

[you], Ik vin het ech niks

Rossie69


drefter

???????????????????????????????????

Waar gaat dit over

Rossie69

even op de blauwe pijl drukken rechts onder Martin,dan kan je lezen waar het over gaat.


Robin Weijn

Hoe werkt dit [you]? Lol

A{b}r{a}xa{s}

 :) geloof dat je dat uit hebt uitgevonden [you] ;p

hendri

maar euh iedereen ziet zn eigen naam in de berichten staan die helemaal niet voor hem bedoelt zijn. das wel verwarrend. zie dit toppic nu pas. :)

A{b}r{a}xa{s}

't kan idd heel verwarrend werken .... ach, zolang het maar zo nu en dan gebruikt wordt is het wel grappig, echt functioneel is het niet vlgs mij

mrproper

HEY.!!!!!!!!!! ::wtf::  ik zie mijn naam overal voorbij komen .!!!!!


mrproper


mrproper


mrproper

Quote from: Robin Weijn on September 29, 2012, 09:43:05
Hoe werkt dit [you]? Lol

::argh:: ::argh:: ::argh:: ::argh:: ::argh:: ::argh:: ::argh:: ::argh:: ::argh:: ::argh:: ::argh::

Zeenimf

IK WEET VAN NIKS, ::hulp:: ::hulp:: ::hulp:: ::hulp::

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Rossie69


Troutbuster

Ik weet ook van niks!! ::argh::
"Petri Heil"


Bone F

Quote from: mrproper on September 29, 2012, 10:04:56
::argh:: ::argh:: ::argh:: ::argh:: ::argh:: ::argh:: ::argh:: ::argh:: ::argh:: ::argh:: ::argh::

Ik heb ook geen idee waar het over gaat ::denken::


Frans