vliegvissen Ommen

Started by toppiedus, July 23, 2011, 20:11:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

toppiedus

De vakantie brengt ons dit jaar naar Ommen,
(ik wil geen stekken pezen hoor, maar de vistijd zal dit jaar misschien 2-3 x een dag / dagdeel zijn door omstandigheden moet ik een aantal keren op en neer rijden naar huis)
Vandaar dat de zoek en struintijd ook nogal beperkt is.

Als iemand wat informatie heeft, of eens een dagje samen wil vissen (vanaf half augustus) hou ik me van harte aan bevolen.



Arno

De Vecht is mooi viswater en als je dan een stuwtje opzoekt richting Zwolle moet je een paar visjes kunnen vangen.

Gr Arno

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Hendri, woont ook vlak bij!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

hendri

ik weet niet of je al weer thuis ben, maar als je in ommen zit kun je heel mooi ff naar de stuw van june, en als je iets verder wilt rijden, ga dan naar vilsteren. daar heb je hele mooie stekken op de vecht.

Wilco

Wat dacht je van de Dedemsvaart ?????

HappyFisherman

Quote from: hendri on August 06, 2011, 12:56:21
ik weet niet of je al weer thuis ben, maar als je in ommen zit kun je heel mooi ff naar de stuw van june, en als je iets verder wilt rijden, ga dan naar vilsteren. daar heb je hele mooie stekken op de vecht.

Maar dan wel heeeel zeker zijn dat je er minstens 75 vanaf staat. Het broertje van een vriendin van me had laatst bij Dalfsen een boete van 100,- omdat ie op "maar" zo'n 65 meter afstand stond!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Da's een tientje de meter................ wel lullig...
Zo zie je trouwens maar weer dat vissers altijd groter denken dan de werkelijkheid is.....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

hendri

Quote from: HappyFisherman on August 06, 2011, 14:44:35
Maar dan wel heeeel zeker zijn dat je er minstens 75 vanaf staat. Het broertje van een vriendin van me had laatst bij Dalfsen een boete van 100,- omdat ie op "maar" zo'n 65 meter afstand stond!

boven de stuw 25 meter onder de stuw 75 meter. anders kan het duur worden. (buiten de vakanties om en dan sochtens vroeg is het prima te doen binnen de gele ballen) maar savonds na werktijd, ja dan moet je de afstanden in de gaten houden. in vilsteren hangen zowel boven als onder de stuw gele ballen, zodra je daar niet binnen komt is er nix aan het handje.