Bug bond enz

Started by Jozua, May 10, 2011, 12:01:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jozua

Hey, ik zou graag bugbond willen gaan gebruiken voor mijn vliegen.
Wat heb je hier voor nodig? Die lamp is dat een gewoon led lampje?

forel

Jozua

voor bug-bond heb je een UV Powerlight nodig

Zeenimf

Kijk eens even op de site van Fly en Spin in Zwolle, heb daar onlangs ook het  aanbieding,s setje gekocht met uv lamp.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Jozua

Is er iemand die voor mij eens wilt uitproberen of dit ook gaat met gewoon een straffe ledlamp, kvind het belachelijk om zo'n lampje hiervoor te kopen als het met een gewone ledlamp ook kan.

A{b}r{a}xa{s}

een sterke ledlamp heb ik niet,
maar ik verwacht dat het daarmee niet zal lukken.
dergelijke producten worden gemaakt om bij UV licht van een bepaalde golflengte uit te gaan harden
lampen die bij het ene product komen werken soms al niet bij producten van een ander merk

Sieger

Gaat je niet lukken met een led lamp... Vaak zelfs niet met een andere UV lamp, omdat die (vaak) net weer even een andere golflengte licht gebruiken (die van Loons werkt bv niet met BB)... de Bug Bond jongens hebben speciaal de passende zaklamp uitgezocht en da's niet voor niets...


Sieger

Sieger

Hoe heet dat spul met die grote Blauwe lamp dan... dacht dat dat van Loons was.... Daar hebben we het op de club mee geprobeerd, maar dat ging niet...


Sieger

Sieger

Gevonden... Tuffleye... ik lees daar ook bij dat dit geen UV-licht is, dus geen wonder..  :-[


Sieger

Rossie69

vondt het ook al raar,dus kan die macklite weg doen :)

dus dr zit wel,verschil in dus,in die uv lampies.
zal is kijkenwat voor sterkte of golflengte het heeft.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

brian

ja ik wil het ook nog is hebben, even sparen weer      jammer dat het toch vrij duur spul is

Rossie69

alle aanschaf is duur.
maar je hebt er wel weer een stukje techniek bij :)
en erg handig inplaats smeren met epoxy.