Wat is ons lievelings water

Started by Ron-O, January 20, 2013, 11:51:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hans-oet-remunj

Quote from: Gert on January 23, 2013, 18:00:48
Het ene been deed al geen zeer en die andere al helemaal niet ;)

Gelukkig maar Gert want  zere benen gaan niet echt goed samen met backpacking in de rimboe.....

Klinkt goed ! Alleen niet uitstellen tot je 65e zou  ik zeggen, want om de beste visserij te vinden zul je veelal de bulk van de locals eruit moeten lopen... en het zijn sportievelingen daar downunder, poeh poeh...

Hans-oet-remunj

ja dat dacht ik vroeger ook... 

Maar af en toe formule 1 rijden en dan die driewieler maar ff laten staan heeft toch ook wat

Bovendien merk ik dat ik die driewieler met gemak een paar jaar in de garage kan laten staan na zo'n formule 1 kick...

Dus eenmaal geproefd zou het wel eens andersom kunnen gaan werken..... Maar ja dan moet je wel eerst proeven natuurlijk  ;)

Troutbuster

Eigenlijk het water waar je makkelijk een paar uurtjes voor uit kan trekken!!
In mijn geval het water rondom Tholen, en dan vanaf mei tot september!

Top water met vanalles wat!!

Brasem (tot 70+) winde (van 25 tot 45+) baars (van 10 tot 40 cm) blank en rietvoorne in ale maten......

Kom es langs als je "durft"  ;) ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Beertje

Jan, dat zal ik zeker eens doen,Mijn vrouw,(je gelooft het niet) is nog nooit in Zeeland geweest.Dus tegen die tijd, zal ik voor goede raad en bij jou aan kloppen.


If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Bekeerling

Mijn heerlijkste karperjaren waren op het Lingemeer, heerlijk rustig en een magnifieke slok water.
Ik ga hier zeker nog eens naar toe om te vliegvissen, ziyten ook windes namelijk  :)

Sieger

Ziet er ook erg snoekerig uit daar....  :) Leuk met de bellyboot


Sieger

Bekeerling

Die zitten daar vast wel ja, echt een machtige slok water, mooi bestand en de vis die er zit is ook best groot.



Met karpers van dit formaat zitten er vast ook wel grote snoeken  ;D

DMeijer

Mijn voorkeur gaat uit naar een water dichtbij. En wie mij kent zal dit hem (m/v) ook niet verbazen. Visplas Baggelhuizen. Daar waar ik mijn eerste forel aan de vlieg heb gevangen en ook mijn grootste forel aan de vliegenlat heb gevangen.
Verder natuurlijk omdat het een gezellige club is.

Beertje

Dirk;en om dat je er zo goed vliegbomen kunt. ;D ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

erikdenoorman

Water waar ik, het liefst ongestoord, lekker uit de voeten kan. Dat kunnen onze nog steeds mooie en visrijke polders zijn, Noorwegen natuurlijk. Maar ook wel eens heel 's morgens vroeg, op een warme zomerdag in de stadswateren achter mijn huis. Voor dat de meute ontwaakt.

Het minst graag vis ik op groot open water. Het OVM bijvoorbeeld, hoewel ze prachtige forellen herbergt, kan me niet echt bekoren.

Gert

Quote from: Hans-oet-remunj on January 23, 2013, 18:08:53
Gelukkig maar Gert want  zere benen gaan niet echt goed samen met backpacking in de rimboe.....

Klinkt goed ! Alleen niet uitstellen tot je 65e zou  ik zeggen, want om de beste visserij te vinden zul je veelal de bulk van de locals eruit moeten lopen... en het zijn sportievelingen daar downunder, poeh poeh...

Sja, conditie ben ik momenteel wel weer wat aan het opbouwen.
Maar ik heb familie op Tasmanie wonen, m'n oom (inmiddels overleden) en 2 van z'n dochters waren hier 2 jaren geleden op familiebezoek, en die zijn ook wel "into fly fishing".
Alleen.... als we er naartoe zouden gaan ben ik bang dat het een heel erg verplicht familiebezoek wordt, en ik wil toch vooral vissen  :-\

Ron-O

Troutbuster, je uitdaging is aangenomen hoor ik wil wel een keertje met je op de zeeuwse wateren 8) ;)

Gr, Ron-O