ben er klaar voor. Fat Lady ze zit er zeker!!!!

Started by maurice, February 15, 2011, 23:50:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

gerrit

veeel plesier 8) 8) 8)
hoop dat je een vete mag landen
grrrrrrrrrrrrrrrr gerrit

peter

 ::proost:: ::proost:: ::proost:: ::proost:: ::proost:: ::proost:: ::proost::
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hindick

maurice veel succes en laten we afspreken dt jij vandaag die gaat vangen die ik laat liggen.
even de nieuwe bb uit proberen. eindelijk van de ronde variant af na 12 jaar :)

Sieger

Lekker bezig geweest Maurice maar jammer dat je ze niet hebt kunnen landen... Als ik het goed heb had je nog 1 dag... dus er is nog kans om ze te pakken...  :D


Sieger

Sieger

Kan ik me voorstellen... Maar ach.. "Ze" loopt niet weg... ;) en je hebt nog tot 1 maart.... :D

Moet ook nog maar eens gaan voor de spullen weer het vet ingaan... ::)


Sieger

HappyFisherman

Mooi stukkie Maurice. Volgende week lach je er om en nu wel weer een mooi verhaal voor de volgende verjaardag :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hindick

he maurice toch een geweldige ochtend gehad, niet dan.
maar het was de bedoeling dat jij die ging vangen die ik liet schieten.
ik heb vanochtend geen enkele tik gehad.
nu moet ik ook eerlijk zijn dat ik hoofdzakelijk op verkenning was met de hengel in de hand maar meer op de diepte meter lette op de diepte en vis signalen.
die het trouwens ook af lieten weten.

volgende keer beter.
en maurice neem die snipperdag en vang die big mama

Jan Muisers


Tja, ook dat is vliegvissen, maurice. Maar je heb toch weer iets geleerd...toch?

En het zal, ondanks het gebeurde, toch een mooie (halve) dag zijn geweest..even lekker aan het water.

Jan.


GuusGeluk

Wat een dikke dame he Maurice ??!!! Ik schatte haar op een dikke meter wat ik er van kon zien...(zei ik ook tegen mijn broer) Brede rug en vette buik had ze he? Jij hebt haar beter kunnen zien..... Jammer dat er geen foto moment kwam... Tja..... je hebt haar in de handen gehad bij de kant, reken ik als gevangen.

ErickW

He Maurice,

Ik geef geen stekken meer door......je vangt alles weg bij mij in de buurt........;-)

Gelukkig heb je haar op deze wijze snel teruggezet enne....it counts.

Het was dus zeker een mooie dag met een klein baalmoment.

Guus, weet je nu ook waarom ik wel eens vraag of we het schepnet niet mee moeten nemen en niet in de auto moeten laten liggen???

Wat stond zijn hengel krom he.

peter

Maurice je bent toch ook wel een kl..o ,dat je geen netje meeneemt, maar toch lekker zo'n vette Platbek was zeker een record
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

harlin

Mooi verslag Maurice, zie het helemaal voor me.
Heb ook genoeg verspeeld in het verleden, loop nu altijd met een schepnet langs de kant.
Karabijnhaak er aan en je vindt wel ergens een plekje op je kleding waar je hem vast kan haken.

Maar ik begin me zo langzamerhand af te vragen:
Moeten we er niet mee stoppen om achter die grote oude dames aan te gaan..
Hier worden ook steeds meer dikke dames boven water gehaald van om en nabij de meter.

Straks hebben ze geen puf meer om wat met die kleine kereltjes te spelen. ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Gert

Mooi verhaal Maurice, maar het is nog niet af, want zoals het spreekwoord zegt: It ain't over till the fat lady sings. ;)

Hopelijk lezen we deze maand nog dat het een goed einde heeft.

HappyFisherman

Quote from: Gert on February 17, 2011, 01:00:24
Mooi verhaal Maurice, maar het is nog niet af, want zoals het spreekwoord zegt: It ain't over till the fat lady sings. ;)

It ain't over till the Fat Lady springs! :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Patrick(WF)

Ik heb ook altijd me schepnet bij me. Hangt achter op me rug met zo'n magneetje er
aan. Maar hoop van haarte voor je dat dit verhaal nog een staartje, of in jouw geval
STAART zal krijgen.  ;)
Groet Patrick

HappyFisherman

Had er net ook 1 int netje. 70 cm, dus geen monster, maar wel 1 die me 2 weken geleden ontsnapte :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

gerrit

Mooi verhaal Maurice

grrrrrrrrrr gerrit
8) 8) 8)

hendri

pffff balen maurice! maar dit maakt de uitdaging om hem te meten wel alleen maar groter!

HappyFisherman

En de winnaar daarvan krijgt de zilveren streamer :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

ErickW


ErickW

Nope, het is niet gelukt. Ik had dit weekend wat andere bezigheden, het kwam er dus niet van.

Bij nader inzien laat ik de dame maar met rust. Ze is dik, dus ze heeft waarschijnlijk zin in nakomelingen en meer snoek in het water is daar welkom.

70 cm meets the Lady, dat wordt een mooi huwelijk.

En dit najaar voor ons weer genieten van de dikke en kleine snoeken die onze streamers gaan achtervolgen.