problemen

Started by goswit, March 14, 2012, 10:23:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

goswit

sinds 3 dagen foutmeldingen ,site bestaat niet mee.  Blanco bladzijde , kan niets versturen .   503, 502  ???
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

HappyFisherman

Geen last hiero (zowel thuis als op het werk...)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

MarcV

Quote from: goswit on March 14, 2012, 10:23:00
sinds 3 dagen foutmeldingen ,site bestaat niet mee.  Blanco bladzijde , kan niets versturen .   503, 502  ???

Drie dagen weet ik niet, maar ik had het gisteren wel af en toe (het forum kon niet worden geladen). De normale website was wel bereikbaar.

Beertje

Quote from: MarcV on March 14, 2012, 11:16:21
Drie dagen weet ik niet, maar ik had het gisteren wel af en toe (het forum kon niet worden geladen). De normale website was wel bereikbaar.

Dat klopt.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

A{b}r{a}xa{s}

het is al langer dan 3 dagen, eerder 3 weken dat er problemen zijn met de server9s) waar de SQL databases op staan.
Elke keer als ik het zelf merk en in de gelegenheid ben (lees : thuis ben) heb ik daarover ook via de online helpdesk contact over gehad.
Vaak/meestal komt er dan een verklaring waar je niets mee kunt... 'we hebben technische problemen, er wordt aan gewerkt...etc'.
Ik heb van al die contacten de logfile (inhoud) bewaard, plus dat ik meldingen van de forumsoftware (software niet bereikbaar) heb bewaard.
Een dezer dagen gaat er een e-mail naar de hoster voorzien van het lijstje bevindingen, en de vraag hoe zij een en ander denken te gaan oplossen.
Hopelijk levert dat meer reactie op dan dat er via de 'eerste helplijn' verkregen kan worden.

Useless

#5

Pfff, goed om te horen dat het aan de site zelf ligt. Ik kreeg al het idee dat mijn pc last had van Alzheimer.

(Edit Herman: heb even de qoute weggehaald, bericht stond hierboven)

A{b}r{a}xa{s}

't heeft iets te doen met server loads  (piekbelastingen die de servers niet aankunnen), zoveel heb los weten te krijgen van 1 van de Engelse medewerkers van de online helpdesk die ik inmiddels wat 'beter' ken. ;) doorgaans is er via de online helpdesk weinig detail los te peuteren

A{b}r{a}xa{s}

er zijn 2 uitzonderingen (tenminste, meer ben ik er nog niet tegen gekomen daar) die flink technisch onderlegd zijn (hebben mij althans met andere problemen al wel goed op weg geholpen als ik er ff niet uit kwam) maar meestal...*zucht*...wordt je niet veel wijzer en snappen ze je vragen soms niet eens.

harlin

Quote from: MarcV on March 14, 2012, 11:16:21
Drie dagen weet ik niet, maar ik had het gisteren wel af en toe (het forum kon niet worden geladen). De normale website was wel bereikbaar.
Hier is dat ook zo, heb tegenwoordig  Mozilla Firefox en Windows I-E beide aanstaan.
Doet de 1 het niet doet de andere het wel, met Firefox heb ik minder problemen.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

jagoziva

ik heb gisteren ook een berichtje erop gezet en kreeg een foutmelding dus nog een keer gedaan en nu staat ie er 2 keer op.
dat was ik nog ff vergeten bas ik sta er 2 keer op 1 x op marktplaats en 1 x op van alles en nog wat

A{b}r{a}xa{s}

opgelost, bericht in marktplaats is 'spoorloos verdwenen' :)

jagoziva

sneller dan snel alsof het nooit gebeurd is
8)

A{b}r{a}xa{s}

't was weer even raak....45minuten (bijna) niet bereikbaar... geloof dat het nu weer redelijk begint te werken

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

goswit

Zij doet het weer.  ;D :)
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

A{b}r{a}xa{s}

(wel leuk, werd net ook door 1 van de Ned.-talige online helpmedewerkers herkent ;) )

Nog een paar keer en dan heb ik een flink 'dossier' verzameld. Dat ga ik dan via de e-mail inzenden in de hoop dat een opsomming reden genoeg is voor een uitgebreider antwoord.

Hilco

ik begin er al bijna aan te wennen..................

was het mijn website had ik hem reeds lang bij een fatsoenlijke host ondergebracht  >:(

A{b}r{a}xa{s}

ik sta open voor goede suggesties :)
laat maar horen welke wel goed is,
dan kan ik meer info verzamelen

Rossie69

hallo

ga niet weer dingen verzamelen en copieeren ja .

Hilco leuk klusje voor jou .

:)


catchem

Ik heb het vaak dat foto's in de berichten niet worden weergegeven. Ligt niet aan de computer want ik heb het thuis en op het werk.

Hilco

is dat geen forum instelling?   moet je maar eens door alle instellingen heen wandelen ........

staat vast ergens een vinkje waar je het niet wilt.

Egon

Ik denk F5 een keertje indrukken heb ik ook gehad (Vista).
Als dat niet lukt weet ik het ook niet :-\

Groeten Egon

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: catchem on March 20, 2012, 13:06:31
Ik heb het vaak dat foto's in de berichten niet worden weergegeven. Ligt niet aan de computer want ik heb het thuis en op het werk.

dat is geen fout in het forum, en vlgs mij ook geen instelling (al ken ik niet alle opties uit mn hoofd).
wat wel meespeelt, cq. kan spelen, is dat zo'n afbeelding op een domein/plaats staat buiten het forum en vandaar dus moet worden geladen, wat tijd kost.
zou misschien ook nog een instelling in je browser kunnen zijn ?