Welkom pvdplaat

Started by Vliegvissers.nl Team, February 08, 2016, 13:00:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo pvdplaat welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


pvdplaat

Hallo,

Ik ben Peter en 48 jaar oud.

Ik ben sinds kort geinteresseerd in het vliegvissen. Vroeger heb ik altijd gevist met een vaste hengel en matchhengel.
De laatste tijd heb al veel op youtube naar filmpjes bekeken om een idee te krijgen wat vliegvissen is.  Nu ben ik mij aan het orienteren  welke verenigingen en vliegvisclubs bij in de buurt zijn om er eens te gaan kijken. Verder ben ik op zoek naar welke materialen ik nodig hebt om te beginnen, maar er is een overdaad aan materialen en voor een beginner is dat niet altijd makkelijk, tenzij een oneindig budget hebt  ;)

Ik hoop in dit forum veel kennis op te doen en antwoord te krijgen op mijn vele onbeantwoorde vragen.


Mvg

Peter

Raymond

Welkom op dit forum, Peter.

Lees je eerst maar eens in in de "oude" topics, hier is meer informatie te vinden dan je zo maar even kunt verwerken.  ;)

In welke omgeving woon je overigens? Wellicht dat er mensen op dit forum bij jou in de buurt wonen. Directe uitleg en meegaan met ervaren vissers helpt je veel sneller op weg dan alleen informatie van het internet halen.
::wtf::

Gerrit59

Welkom op dit forum Peter.

Gerrit

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Wees welkom op dit forum!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Jan Damman

 ::welkom:: hier op het forum Peter.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

FSCHAMP

welkom hier op het forum Peter
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>