Winter vliegen

Started by dartmayor, November 16, 2011, 08:30:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hilco

lekker hoor , krijg ik advies van een verslaafde ...........JUNKIE!!

renew

tjemigdepemig. Relax man! Ik laat me leiden door de kosmische entiteit, en ik voel gewoon aan al mn zenreflecties dat het niet goed zit met die ontoffe ringetjes.
Peace :o

jur606

Verslaafd en bang voor nieuwe dingen (ringentjes)  :)

Kan nog wat worden :)

renew

morguh Jurgen,
die ringetjes zijn zo oud als de weg naar Kralingen. Mag ik je een tip geven begin er niet aan. Je gaat het vliegvissen nu ontdekken maar probeer je leader setup zo simpel mogelijk te houden. Ook makkelijk als je hem weer in de war gooit dan is tie zo vervangen.
Ik stuur je ff een pm voor mn email voor die afspraak voor het Brielse Meer.
Cu

jur606

dat komt goed (als reeltje gevonden heb zou ik met mijn simpele-start setje kunnen beginnen :P)
kan ik eens wat werpen oefenen en het gevoel voor die "ienie minie" dingen krijgen.

en wat in eht vat zit verzuurd niet als je nu de beschikking heb over een BB zou ik juist de brielse haven proberen zijn vaak toch wel diverse vissen te strikken en je hebt daar een makkelijke plaats om te water te gaan :)
Ben dit (jarig a.s. maandag en weekend vieren van 2 3 verjaardagen en sparta:) en volgen weekend zo i zo al vol met andere veprlichtingen :)

daarna eens het weer afwachten :)



renew

jurgen,
die Brielse haven vis ik gewoon vanaf de kant bij de geuzenboot.
Daar mag je nog vanaf de steigers en het grasveld vissen ik ga daar echt met mn bb niet in. Goed vangen trouwens daar op dit moment.
het Brielse meer wordt pas het voorjaar als ze uit de havens en diepe stekken weer naar de ondiepe plekken zijn. Dat duurt nog minstens 3 maanden.
succes met sparta