vliegvissers in omgeving Apeldoorn

Started by Amien, August 24, 2014, 23:09:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Amien

Hallo mede vliegvissers,

Zijn er mensen in omgeving Apeldoorn die forelputten in de buurt bezoeken?

Groetjes,

Amien

kiez

Jaik  vind Steenderen een leuke vijver hebben voor forel.

wilco1985

Ging nog wel eens naar de Eemhof maar die gaat helaas volgende week dicht.

Amien

Echt? Steenderen ben ik nog nooit geweest ik ga altijd naar Emst (Smallert) opzich een goede vliegvis vijver.


merijn1982

Ja veel naar emst en ook de eemhof. Met de bellyboat op de berenkuil kan ook erg leuk zijn!
Tight lines!!

wilco1985

In emst is het toch geen catch and release?
Hoe is de Berenkuil? Nu de Eemhof dicht gaat maar eens opzoek naar een andere put.
Doornspijk zit er ook nog een. Maar heb daar nog nooit met de vlieg gevist.

Amien

Emst is het goed te doen maar de berenkuil op vijver 1a is het vliegvissen echt het leukst. Er zitten kleine forellen in maar gegarandeerd vangst. Afgelopen zaterdag avond geweest heb droge natte en met streamers gevangen ze bijten overal in!

merijn1982

Zowel emst als berenkuil zijn niet c&r. Doornspijk ook niet overigens.. op de grote vijver van de berenkuil is het wel c&r! Heb daar 2 x gevist en vind het er erg mooi vissen. Niet makkelijk!! Doornspijk ben ik zelf maar 2 x geweest. Wel leuk gevangen maar niet denderend. Maar dat zegt niets natuurlijk. Kan per dag verschillen!
Tight lines!!

wilco1985

Zal eens een keer bij de Berenkuil gaan kijken. Is niet zo heel ver weg.
Je mag daar alleen vanaf het water vissen op de c&r vijver had ik begrepen.

Doornspijk heb ik eens met de werphengel gevist. Meelwormpje er aan en lange lijn onder de dobber. Was een bedrijfsuitje. Had er in de twintig. Maar goed dat wisseld ook heel erg. Beetje geluk hebben doet ook een hoop.

merijn1982

Je kan er vanaf een vlot of bellyboat. Maar er liggen ook vlonders nu geloof ik...zou je eens een belletje aan kunnen wagen! Ja doornspijk word met de werphengel vaak wel goed gevangen. Maar vliegvissen is aparte vijver. 
Tight lines!!