Zeebaars tips/tricks

Started by Schippers, April 01, 2014, 10:02:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MarcelN

 ::KOOL:: fraai visje weer Rene ::goodjob:: en geen photoshop, al zegt het me nog niks die omgeving ;D

Bert J.

Dat is een beste zeeforel! Moooooi! Zulke groten hadden we in DK niet, dit voorjaar.
We kunnen voortaan beter in Nederland blijven voor de zeeforel.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

HappyFisherman

Jammer René dat je geen zeebaars had :P
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Heintje Davids

Plaat van een vis Rene; had me de reis naar Denemarken beter kunnen besparen als ik deze vis zie  :)

Bone F

Sjesus wat een mooie vis René, dat wil iedereen wel. Zou Sepp dan toch gelijk krijgen..... ;D

groet Frans

Plantje


Koen

netje hoor Rene, heel erg mooi!

Gerrit59

Rene

Met zo'n vis hoef je niet te treuren om zeebaars dunkt me!
Prachtig!

Dick

Hallo Rene, super vis toch, vreselijk gefeliciteerd, dat is een beste bak van een zeeforel

Gr Dick

FSCHAMP

Wow, wat een prachtvis.  Voor zo'n vis zijn er al vele naar Denemarken of Noorwegen afgereisd. Goed gedaan Rene.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gerrit72

Geweldig mooie zeeforel René!

::goodjob::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

sjoerd

Erg sneu hoor René, dat je geen zeebaars had maar alleen maar een forelletje.  :) :) :) :)
Prachtig man, die forel en mooi formaat ook nog! ::goodjob::

Sjoerd

ruud r.

Mooie vis op mooie visgronden!

Nigel

Aanstekelijk dit.. jammer genoeg heb ik alleen vilt zonder studs.. nog even niet aan beginnen dus?? Wellicht een vraag tegen beter wete in.. wishfull thinking zegmaar..

Bert J.

#39
Natuurlijk wel! Vilt is prima. Met verplaatsen moet je goed opletten waar je je voeten neer zet.
Maar dat moet je altijd. Of je nu vilt, vibram, wel of geen studs hebt.....
Toevallig heb ik net studs gemonteerd, en ik moet ze nog uitproberen.
Maar heb twee jaar zonder gevist. Ben wel twee keer stevig onderuit gegaan.
Heb na anderhalf jaar nog last van m'n elleboog. Wordt je hard van, haha.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

sjoerd

Quote from: Nigel on May 06, 2014, 20:31:57
Aanstekelijk dit.. jammer genoeg heb ik alleen vilt zonder studs.. nog even niet aan beginnen dus?? Wellicht een vraag tegen beter wete in.. wishfull thinking zegmaar..


Probeer eens van die antislipdingen die je over je schoenen kunt doen in de winter. Hielpen ons goed in Canada waar we enkele kilometers over spekgladde glibberige  schuin aflopende bospaden naar de rivier toe moesten lopen in waadpak met viltzolen.
Wellicht werkt dat ook goed op die gladde stenen??

Sjoerd