Ari t Hart schepnet

Started by Gert, December 29, 2016, 22:43:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert


Gert

Netje heeft ruim 580 Euro opgebracht  :o
En zal waarschijnlijk nooit nat worden.

Raymond

Mag ik eerlijk zijn en schrijven dat ik het een vreselijk lelijk ding vind...? ;)
::wtf::

Gert

Ja hoor, dat mag, en ik ben het met je eens. Eigenlijk Ari onwaardig, want het meeste wat hij gecreƫerd heeft kan ik echt wel waarderen.
Misschien dat er daarom maar heel weinig netjes zijn gemaakt(?, ben er tenminste verder nooit wat over tegengekomen) en dat kan dan wel weer gunstig zijn voor de waarde.
Maar ja, zit je wel met zo'n lelijk ding opgescheept ;)

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

merijn1982

Leuk om te verkopen! Levert vast wat op😀maar ik heb mooiere dingen van zijn hand gezien.....
Tight lines!!

Gert

Quote from: HappyFisherman on January 09, 2017, 09:50:01
Opgeschept eerder Gert ;D

Het is maar net hoe je het bekijkt Bram.
Of hoe je het net bekijkt natuurlijk. ;D 

p.forel

veel van Ari gezien maar niks kan mij bekoren
ieder zijn smaak gelukkig

Marco B

Vind het ding er zo lelijk en klungelig uitzien dat ik me bijna niet kan voorstellen dat hij dit heeft gemaakt. Of hij wordt nu echt heel oud  :)
Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

FSCHAMP

Wat ik dacht, schrijven jullie hier neer.  Ik zou het zeker niet op mijn rug willen meenemen tijdens mijn vissessies.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

goswit


Lelijk kan ook mooi zijn . ???
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

John

Denk dat Ari de lachende derde is...schepnetjes die nu al over de 500 euro gaan :o

Rossie69

vind ik dat vouwnetje van Kees Ketting mooier :).
ook een onding.