Noodmaatregelen bij Overijsselse stuw

Started by mrproper, January 04, 2012, 10:36:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


maurice

klopt, alle beken hier in de buurt stromen zeer hard en hebben een ongekende hoge waterstand.
wat het vissen niet ten goede komt. :'(
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Plantje

Ik zag net hier in Groningen ook al iemand van het waterschap een stuw open zetten.

Wilco

Quote from: Plantje on January 04, 2012, 12:53:43
Ik zag net hier in Groningen ook al iemand van het waterschap een stuw open zetten.
Klopt
http://www.destentor.nl/regio/10194862/Waterschappen-zetten-polders-onder-water.ece

Er worden polders onder water gezet. Dat komt misschien het vissen wel ten goede als straks het water weer wordt weggepompt.

catchem

Bij de Merwede staat het water zo hoog dat de uiterwaarden onder beginnen te staan

HappyFisherman

Ik zal zo ff een paar plaatjes schieten. Ze zijn al dagen (dag en nacht!) bezig om het gat op te vullen. Die stuw staat nu geheel open met als gevolg dat dit stuk Regge leeg loopt. Da's dus ook het stuk waar we de TourOV hadden afgelopen jaar.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

zat toch geen vis ja  :P

is niet best.

wordt tijd dat het gaat vriezen.

alles weer tot rust komen.

alles is van slag zelfs ik.

normaal schilder en saus ik in het voorjaar,ben nu al bezig.
nog 1 muurtje dan heb ik het gehad.
dan de zolder.
kan ik vban winter denk ik wel es een daggie,de knupboys uitnodigen,met snert en bruine bonensoep hahaha,als in plaats voor de thee ;)

HappyFisherman

In Hancate hadden ze inmiddels ook de stuw volledig opengezet, man wat een water! Bij de stuw op instorten kon ik niet komen, omdat ze de weg hadden afgezet. De pa van m'n zwager werkt er op de kraan, dus kan ik die wel eens vragen om een paar plaatjes ;)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Jan Muisers


Dat klinkt allemaal niet zo best. We zitten hier op hoge droge zandgrond en ik heb geen idee hoe hoog de Maas staat. Maar het blijft hier ook gewoon regenen  >:(
Moet Henk gelijk geven. Het wordt tijd dat het gaat vriezen.


Eehh... Evert, zitten er dan ook heellllllllllllllll veel vissen ?  ;)

Rossie69


Arno

Ik weet niet of jullie de stentor voorpagina hebben gezien maar ergen halverwege ter hoogte van de weg die je in het midden ziet
daar staat de caravan van mijn ouders normaal aan het ganzediep maar nu er middenin .
caravan staat normaal een meter boven de grond nu 20 cm water in de caravan.

Gr Arno

HappyFisherman

Een Kip caravan in het Ganzediep... Wordt een grote schoonmaakklus!
Vliegvissen is bevlogen vissen...