levertijd LOOP

Started by sebas-vh, November 25, 2011, 18:59:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sebas-vh

Hallo allemaal,
Ik vroeg me af wat jullie af weten van de levertijd van LOOP.
Heb nml een maand geleden de: Evotech 100 wf 5 F gekocht maar heb hem nog steeds niet binnen.. :(
Op de site staat een levertijd van 5-7 werkdagen, maar dat is nu wel al een tijdje voorbij en ik begin me een beetje zorgen te maken. Had hem graag binnen gehad voor sinterklaas, maar dat gaat hem geloof ik niet worden.
Gr Sebas

aalbrecht

bellen naar waar je hem besteld heb elke dag weer tot ze het zat zijn >:(
vliegvissen is een passie

sebas-vh

heb hem gewoon bij looptackle.nl bestelt, en daar staat geen nummer op de site..  :-\
Gr Sebas

aalbrecht

#3
[admin]Aalbrecht ik haal het tel. nummer even weg i.v.m. spammers.... Liever via PB[/admin]
hier het nummer van bas is hier ook aanwezig hoor op het forum
vliegvissen is een passie

hendri

ja bij http://www.looptackle.nl kun je nog wel eens erg lang wachtenn ja.
ik heb daar ook 2 lijnen besteld, zouden idd binnen een week geleverd worden. verschillende keren mail contact gehad, en steeds weer door hem voor de gek gehouden. ja morgen of overmorgen heb je ze binnen zij hij. terwijl hij ze zelf nog niet eens had. (ja hoe dom?)
de eerste lijn duurde anderhalve maand, de andere lijn kwam nog eeens 3 weken later. en dan gaat het gewoon om een #5 float en inter. gewoon van te voren betaald, en maar wachten en maar aan het lijntje gehouden worden.
nee das niet mijn manier van handelen...

sebas-vh

Quote from: hendri on November 26, 2011, 22:48:38
ja bij http://www.looptackle.nl kun je nog wel eens erg lang wachtenn ja.
ik heb daar ook 2 lijnen besteld, zouden idd binnen een week geleverd worden. verschillende keren mail contact gehad, en steeds weer door hem voor de gek gehouden. ja morgen of overmorgen heb je ze binnen zij hij. terwijl hij ze zelf nog niet eens had. (ja hoe dom?)
de eerste lijn duurde anderhalve maand, de andere lijn kwam nog eeens 3 weken later. en dan gaat het gewoon om een #5 float en inter. gewoon van te voren betaald, en maar wachten en maar aan het lijntje gehouden worden.
nee das niet mijn manier van handelen...
Beetje jammer, ik had al ergens gelezen dat het 'wat langer' ging duren dan normaal. Maar jij hebt dus totaal 2,25 maand moeten wachten voor 2 lijntjes.. Had hem eigenlijk willen binnen hebben voor 5 december. maar als ik geluk heb wordt het dus kerst.. Heeft looptackle dan geen voorraad? ??? dat ze meteen een bestelling binnen krijgen en die dan ook meteen verzenden.

En idd rob, ik heb wel een beetje een gevoel van eens maar nooit meer..
Gr Sebas

aalbrecht

het nummer staat gewoon op het net hoor even googelen  groet aalbrecht
vliegvissen is een passie

Herman

Tja, niet iedereen kan het geluk hebben dat ik had. Mailtje gestuurd met wat vragen over de lijn. Na het antwoord besteld/betaald en twee dagen later in huis. Mij hoor je dus niet klagen...
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Rossie69

terug boeken van je geld kan dat dan nog  ?

fly en spin 3 tot 5 dagen.

maatje van me heeft hem daar besteld.


Useless

't Kan nog erger; ik heb half juli in Bussum een Elixerlijn besteld. Eind augustus maar eens een mail gestuurd met de vraag waar het ding bleef en als antwoord gekregen dat hij er achteraan zou gaan. Je raadt het al, tot op heden niets meer vernomen en je begrijpt dat ik nu ook een donker plekje weet waar hij z'n lijn in kan stoppen mocht ie alsnog contact opnemen 8).

Rossie69

lekker dan gaat lekker met de loop dealers.


Gert

Ach ja, en ik had ook weer wat....
Geen Loop overigens. Maar had 2 lijnen besteld in de VS. Heeft ie er maar eentje opgestuurd - vergeten die 2e ook in de doos te stoppen. En ik moest 18 Euro betalen aan douanekosten zeg maar, waarvan 12,50 administratiekosten. DAAROM had ik er nou juist 2 besteld! Hij gaat nu die andere lijn alsnog opsturen, maar als ik pech heb moet ik WEER die kosten gaan betalen.

Moraal van het verhaal: om er zeker van te zijn dat je op tijd datgene wat je hebben wilt ook in je handen hebt, kun je nog altijd het beste naar de winkel rijden. Is het er niet, dan begint het gokspelletje eigenlijk al als je vraagt of ze het voor je willen bestellen.
En als het toch gokken wordt, dan maar zo goedkoop mogelijk ergens bestellen.
Just my 2 cents.

Groet,
Gert

sebas-vh

Quote from: Rossie69 on November 29, 2011, 11:23:41
lekker dan gaat lekker met de loop dealers.
Ja gaat idd lekker, maar niet heus..
Dan promoot LOOP dat ze een super lijn verkopen, niet kapot te krijgen, perfect drijfvermogen en geeft je worp meer 'power' enz enz, maar daar heb ik niks aan want me lijn is (wss voorlopig) nog niet binnen..
Heb trouwens nog even gekeken bij de site van fly&spin, maar daar staat hij niet op
Gr Sebas

Rossie69

mail of bel de boys maar,dan bestellen zei dr 1 voor je.


Arjan Maat

#14
Hoi hoi,

Soms zit het mee en soms zit het tegen, Loop in Zweden heeft dit jaar een heel beperkte voorraad en dus niet alles op voorraad, maar een Evotec 100 in 5 is geen enkel probleem. Normaal zou Bas die ook moeten hebben, hoor je niets en wil je toch je Sinterklaaskado, stuur mij maar een mailtje en hij kan nog voor de 5e dec in NL zijn. Met TnT post duurt dat meestal maar 1 dag max. 2.




TL Arjan Maat

Forelletje

Kijk dat zijn nog eens aanbiedingen ;)

TL

Rossie69


sebas-vh

dat zijn zeker aanbiedingen. :) Ga het even vragen of ze bij loop mijn geld willen terug storten.
Anders heb ik straks 2 dezelfde lijnen.. maar ik ga dr zeker even achter aan
Gr Sebas

Rossie69

 ;D

zal wel net zo snel gaan hahaha

sebas-vh

Quote from: Rossie69 on November 30, 2011, 23:17:36
;D

zal wel net zo snel gaan hahaha
hoop van niet, denk het wel :-\
Gr Sebas

Rossie69

 :-[ sorry moest niet lachen


Arjan Maat

Hoi Sebas,

Ik snap je volkomen, maar.....ik kan je dan voor 5 Dec. niet blij maken. Dan maken we er een Loop Evotec 100 #5 kerstkado van. Ik hoor het wel.


TL Arjan Maat

sebas-vh

ik snap het, toch bedankt en je hoort nog van me;)
Gr Sebas

maurice

Op Bas (looptackle.nl) zijn site staat ook levertijd onbekend
::bbq:: ::proost:: ::proost::

sebas-vh

ja had ik al gelezen. maar daarom kan hij toch nog wel reageren op mijn mailtjes..
5de mail al verstuurd, verspreid over 2 weken. nog steeds geen antwoord >:(
Gr Sebas