vliegen te koop op marktplaats

Started by RiverHunter, July 05, 2014, 22:58:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RiverHunter

Mannen er staan vliegen te koop op marktplaats, het zijn vliegen die je bij een fles whisky gratis krijgt. kennelijk heeft de slijter ze niet gegeven aan de koper. Nu probeert hij ze te slijten op marlplaats.nl Famous grouse vliegvis set complete verzameling in originele verpakking.

Ik woon hier en ken de man, als je er voor een hoop geld drank koopt en je vraag om een doos, kost de doos 1 euro :o :-\
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

Hilco de Visser


W3stland

En zo ga je ongezien stiekempjes failliet.. Besparen op de verkeerde dingen.. Een keer je klant verassen en een euro toeleggen doet zooo veeel meer!
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

TK88

Jammer dat je in dit geval geen opmerkingen kan plaatsen bij advertenties op marktplaats.


bij

Ik zie op mp dat het hoogste bod nu 40 euro is. Zo snabbel je nog wat bij.

markpiet

Als hij nou lekker die flessen whisky eraan laat hangen dan betaal ik wel een euro voor de doos.  ;D
groeten van Mark
><((((0>

gijsie20

#6
http://link.marktplaats.nl/m827879382
Zouden mensen dit serieus kopen en hiermee vliegvissen? Zie wel vaker dit soort fantasie vliegen in alle regenboogkleuren voorbij komen. Gelukkig zijn er wel super vangsten gedaan met deze vliegen volgens de advertentie! ::slaugh::

Gert


gijsie20

Ah maar daar eten ze alles he!  :P

Gert


quaden

kon het niet laten maar heb toch even naar hem gemaild  ;D

markpiet

groeten van Mark
><((((0>

quaden

#12
ja, het antwoord was

het verkoopt nog "best" goed, dus bemoei u maar met uw eigen zaken.

ik kreeg zo'n antwoord, omdat ik had verteld dat het niet netjes was om bijgeleverde vliegen te verkopen en dat ie op het 'net' niet heel serieus genomen werd

markpiet

groeten van Mark
><((((0>

Joost S.

Enkele 'marktplaats' vragen.

Weet iemand een site die een flinke verscheidenheid aan weerhaakloze vliegen heeft? Alle types, met veel keuze.

Nymphjes kan ik wel vinden. Maar verder valt het me op dat niet een shop die ik bezocht heb, meer dan enkele vliegen zonder weerhaak verkoopt.

Het lijkt me dan ook nog niet populair. Ik wil niet schijnheilig doen, want ik doe het ook pas sinds kort en vis ook nog met weerhaak, bv met droge vliegen en streamers. Maar ik vind het zelf vele malen fijner vissen. Ik zou graag al mijn vliegen weerhaakloos hebben.

Maar dat wordt zelf binden denk ik.

Wat denken jullie, waarom is er zo weinig aanbod en vraag? Onbekend maakt onbemind? Of heeft de massa er geen vertrouwen in?



quaden

#15
ik knijp mijn weerhaken met regelmaat dicht, ook omdat het bij ons verplicht is. persoonlijk vind ik dat een dicht geknepen nymph zo goed als hetzelfde onthaakt dan een weekhaakloze nymph.
ik zou er zelf voor kiezen om weerhaken dicht te gaan knijpen. waarom er zo weinig aanbod is?? ik heb geen idee. misschien omdat je op bijna alle wateren met weerhaken mag vissen, als dat niet zo was zou het aanbod waarschijnlijk vele malen groter zijn, 'denk ik'.

Vliegvissers.nl

kijk eens bij The Flystop in de USA, die hebben redelijk wat weerhaakloze vliegen, ook kleine maten.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Joost S.

Am heeft idd de meeste, had ik gezien. Maar dat zijn ook maar twee handjes vol, met een zeer beperkte keuze.

Ach ja, zal toch verzamelen worden bij verschillende shops.

wouter veuger

Wat is het probleem met het weerhaakje dichtknijpen dan?

Ik bind zelf op haakjes met weerhaak,en zo gaan ze ook de doos in,op het moment dat ik er een aan de tip knoop,knijp ik het weerhaakje plat,zo kan ik ook mooi onderscheid maken tussen nieuwe en gebruikte vliegen/nimfjes.

Snoekstreamers Laat ik de weerhaak (meestal) wel zitten.