Expeditie Emst

Started by weerwolf, September 11, 2012, 00:00:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

weerwolf

afgunstig geworden door alle mooie verhalen die MarceK steeds op het forum zet ben ik vandaag (en reeds een paar keer eerder) Duitsland ingegaan. Nou echt afgunstig was ik niet maar het lijkt me geweldig om op een uurtje rijden forel te kunnen vangen en dan helemaal in de sfeer die marcel steeds heeft op de foto's


Nou dat was dus een teleurstelling. Een expeditie is natuurlijk veel rijden en zoeken naar geschikte plekken. En dat is nou net het probleem aan de emst. Leuke plekken zat maar er is altijd wat bij.......veel begroeiing........te diep om te waden........door vee er niet bij kunnen. Maar het is wel leuk om stekken te zoeken en Nicky (mijn hond) vindt het geweldig om mee te gaan.



De vangsten waren leuk, winde, roofblei, voorn, baars heb ik aan de haak gehad. Niet allemaal even groot maar ik heb me kostelijk vermaakt met de felle aanbeten en sterke vis. Je kunt wel merken dat het riviervissen zijn en dat die wat meer spierballen hebben.


Ik heb er nog een filmpje bij gedaan, reken me niet af op de filmkwaliteit. Ik had hem gemaakt om een indruk te maken en te herinneren waar ik nou was geweest. Ik denk dat jullie wel een indruk kunnen krijgen van de ems nabij lingen.


Was het allemaal leuk NEEEE, mijn telefoon gaf ineens de melding dat hij te warm werdt en doet nu hele gekke dingen. En ik ben een vliegendoos verloren, ben nog de route terug gereden maar kon hem niet vinden. Onder de brug liepen ook wat kwajongens die wel erg veel smoesden.........misschien wel om mijn vliegendoos.






Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Marcelk

Foei toch, afgunstig ... da's toch niet netjes :)

Prachtige omgeving, vooral die kerncentrale geeft wel wat extra sfeer.  :)
Een leuke stek en dan te bedenken dat er ook nog de een of andere
verdwaalde zalm of zeeforel de stek aandoet.

Het is trouwens de Ems oftwel de Eems.