Belangrijke mededeling van Vliegvissers.nl !

Started by A{b}r{a}xa{s}, December 28, 2010, 02:43:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Vanwege het feit dat ik nog geen oplossing heb kunnen vinden voor het 'e-mail probleem' (er worden geen e-mails verstuurd door het forum wanneer iemand een PB heeft gekregen, maar vervelender nog, ook niet bij nieuwe registraties en notificaties van nieuwe reacties op topics) heb ik op dit moment alle uitbreidingen die geïnstalleerd waren weer gedeïnstalleerd en gedelete.
De functionaliteit die door die uitbreidingen ingebouwd waren zijn op dit moment dus niet bruikbaar (bv. youtube optie in berichten of de 'links-sectie').
Dit om uit te gaan zoeken of, en door welke, MOD/uitbreiding de fout met de e-mails veroorzaakt wordt.
Wanneer het e-mail versturen weer werkt is het de bedoeling om 1-voor-1 weer MODs te gaan installeren en dan steeds per MOD enige tijd te testen of het versturen van e-mals goed blijft gaan.
Op die manier hoop ik de handige MODs zoveel mogelijk weer opnieuw terug te kunnen installeren.

A{b}r{a}xa{s}

#1
[update]
Vooralsnog werkt de e-mail ook in het 'kale forum' niet.
Ik begin steeds meer te vermoeden dat de fout niet komt uit een MOD, maar uit de grote software update die uitgevoerd is vlak nadat we begonnen met 'overgaan'.
In de testperiode en toen we net over gingen werkte de e-mails namelijk wel (toen kreeg ik van 'elke zucht' een e-mailbericht).

[update]
Een antwoord via SMF heb ik nog altijd niet kunnen krijgen.

jelle

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on December 28, 2010, 02:43:27
Vanwege het feit dat ik nog geen oplossing heb kunnen vinden voor het 'e-mail probleem' (er worden geen e-mails verstuurd door het forum wanneer iemand een PB heeft gekregen, maar vervelender nog, ook niet bij nieuwe registraties en notificaties van nieuwe reacties op topics) heb ik op dit moment alle uitbreidingen die geïnstalleerd waren weer gedeïnstalleerd en gedelete.
De functionaliteit die door die uitbreidingen ingebouwd waren zijn op dit moment dus niet bruikbaar (bv. youtube optie in berichten of de 'links-sectie').
Dit om uit te gaan zoeken of, en door welke, MOD/uitbreiding de fout met de e-mails veroorzaakt wordt.
Wanneer het e-mail versturen weer werkt is het de bedoeling om 1-voor-1 weer MODs te gaan installeren en dan steeds per MOD enige tijd te testen of het versturen van e-mals goed blijft gaan.
Op die manier hoop ik de handige MODs zoveel mogelijk weer opnieuw terug te kunnen installeren.
Ik heb 24-12 wel een email van jou gehad en van maurice
wel uren later dan ik de pbtjes gelezen had ;D
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

A{b}r{a}xa{s}

zo heel af en toe wordt er idd iets verstuurd

Sieger

Mmmm dat lijkt dus niet de oplossing... Weet je nog vanaf welke update het mis ging....? Anders die terugzetten? Of moet je hier alle udates gevolgd hebben om ook de laatste te kunnen doen?

Dan zou je dus de 'foute' nooit over kunnen slaan..


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

Ik weet ongeveer vanaf wanneer het fout gegaan lijkt te zijn, cq. is.

staat je msn aan ? ennuh..voeg mij even toe...lol..die van mij is op 'wonderbaarlijke wijze' leeg geraakt

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on December 28, 2010, 06:25:16
[update]
Vooralsnog werkt de e-mail ook in het 'kale forum' niet.
Ik begin steeds meer te vermoeden dat de fout niet komt uit een MOD, maar uit de grote software update die uitgevoerd is vlak nadat we begonnen met 'overgaan'.
In de testperiode en toen we net over gingen werkte de e-mails namelijk wel (toen kreeg ik van 'elke zucht' een e-mailbericht).

[update]
Een antwoord via SMF heb ik nog altijd niet kunnen krijgen.

pffffff.....het schiet nog niet bepaald op....
Via SMF kom ik niet verder dan een aantal tips die zouden kunnen werken...(en dat jammer genoeg niet doen)
Dus daarnet nog eens een volledige, nieuwe installatie gedaan van de nieuwste versie van de software...'guess what'.... die geeft direct al foutmeldingen m.b.t. het sturen van e-mails.
Daar zit hem dus inderdaad het probleem.

...nu de oplossing nog  ::)

Sieger

Was ff boodschappen doen... Ben er weer... :D

Als ik dit zo lees zit de oplossing niet in al het werk dat je aan het verzetten bent, maar het probleem in de basis...

Misschien blijven melden en dan hopen dat een nieuwe update de oplossing gaat bieden.... ???


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

met een gemiddelde van 1 per jaar of minder wordt dat wachten :-)

Sieger

Tsja, maar zie zo 123 ook niet echt een andere mogelijkheid...


Sieger

Sieger



Sieger

A{b}r{a}xa{s}

lol, gebruik jij geen msn messenger/live heet dat geloof ik tegenwoordig ?¿

Sieger

Nee nooit... :D Ik heb nu 2 mailadressen van je opgevoerd, maar allebei geven ze offline... :o


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

oohh..lol... vliegvissers@live.nl  die moet je hebben :)

Sieger



Sieger

A{b}r{a}xa{s}

vaag...geef me jouw messenger adres effe door...probeer ik het :-)

Sieger



Sieger

mrproper


A{b}r{a}xa{s}

we hebben elkaar inmiddels gevonden hahahaha  ;D ;D

A{b}r{a}xa{s}

zie ook hier i.v.m. het proberen op te lossen van het (email-)probleem : VANAVOND 22:00 - GROOT ONDERHOUD !!!

(ben ik nu eerst eens wat uurtjes slapen  ::) )

harlin

Hoi wakkere man, snap dat je het druk hebt,
maar heb je wel de mail binnen met wedstrijdfoto's??

Met de verschillende namen waar ik hier was,
pb was probleemloos, email werkte in geen enkel geval.
Notities werkt sporadisch, kreeg een enkele binnen soms pas na anderhalf-2dagen.

Op het moment komt van elke reactie een melding binnen (vanaf vandaag 17.30u)
1x werd gevraagd of ik wilde deactiveren om te kunnen lezen.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

A{b}r{a}xa{s}

nou...wakker...pffff :-)
net nog weer even getest, 1 komt aan, 7 niet verstuurd

foto's zijn binnen hoor, alleen afgelopen dagen beetje weinig tijd voor gehad,
maar die staan nu voor morgen op de agenda

harlin

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on December 28, 2010, 20:07:20
foto's zijn binnen hoor, alleen afgelopen dagen beetje weinig tijd voor gehad,
maar die staan nu voor morgen op de agenda
Al wordt het 1 januari, maakt me niet uit. ;)
Zal je niet langer van je werk houden. ::stil::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

A{b}r{a}xa{s}


harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN