Onderdelen van MilWard reel

Started by RiverHunter, June 06, 2015, 11:17:43

Previous topic - Next topic

RiverHunter

Ik ben op zoek naar een paar onderdeeltjes van een oude Engelse reel, van de Milward flycraft. Het gaat om twee schroefjes die de veertjes binnen in de reel op de plaats houden, plus een rateltje dat is zo'n raar U vormig dingetje. Hopelijk is er iemand met een sloop reeltje of war dan ook??

Gr, Ron.
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

I am hauted by waters.'' -Norman Maclean-

Gert

Ha Ron,
Heb je een foto van de reel? Ik vind deze wel op het net, maar die heeft niet zo'n U-vormig rateltje.
http://fiberglassflyrodders.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=38402

Niet dat ik wat heb liggen van die dingen, maar schroefjes kan ik je misschien wel aan helpen als ik de maat weet. Ongetwijfeld Engelse maat.

Groet,
Gert

RiverHunter

Ben ermee bezig Bert om ze te plaatsen, moet weer ff uitzoeken hoe dat gaat, en proberen op mijn oude site te komen met foto's. 8)

Heb wel de schroefjes gezien op de site die je mij gaf ::goodjob::
'' Eventually, all things merge into One, and A River was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. Some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words and some of the words are theirs.

RiverHunter

Het is natuurlijk wel zo hoe en waar te koop of zo

RiverHunter

Nu nog ff kijken waar te koop of wat dan ook.