Voorronde NK vlieg (fiets) vissen 2012 heerhugowaard

Started by mrproper, October 05, 2012, 22:32:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mrproper




Beste deelnemers!



Hierbij de laatste mededelingen voor de wedstrijd van a.s. zondag.



1)      Er zijn veelwegwerkzaamheden in het weekend, check dus http://www.vananaarbeter.nl

2)      Let op; er zit een trajectcontrole op de A2 tussen Utrecht en Amsterdam.

3)      Parkeren gedurende de hele dag alleen bij de sporthal.

4)      Melden MET VISPAS.

5)      Bekijk de onderstaande dagindeling en het bijgevoegde kaartje alvast goed.

6)      Zorg dat je helemaal klaar bent op moment van briefen. Van de briefing is het naar de verste stekken 20 minuten lopen.

7)      De briefing is verplicht voor alle deelnemers vanwege uitleg over de nieuwe scorekaarten en andere wijzigingen waaronder:

8)      Er zijn enkele stekken waar men in het water tot aan de rand van het riet mag lopen, dus een waadpak is aan te raden. Op welke stekken dit is toegestaan, wordt zondag uit de doeken gedaan.

9)      Tussen de A en de B manches zit geen 5 minuten meer, maar we vissen meteen door.

10)   Het gaat om stuks i.p.v. centimeters. Alleen snoek telt zwaarder dan andere vis.

11)   Tegelijk met de scorekaart wordt een lijst uitgereikt met daarbij bijzonderheden per stek (zoals waden).



Melden:          In de bar van de Sportlagune.

Loting:           7.00 uur. Bij uw melding moet u uw VISPAS tonen!
Briefing:        7.45



Manche
       
1a
8.30
8.55
25  min
   
1b
8.55
9.35
40  min
   
kleine wissel
     15  min


2a
9.50
10.30
40  min
   
2b
10.30
11.10
40 min
   
grote wissel
     30  min


3a
11.40
12.20
40  min
   
3b
12.20
13.00
40 min   

kleine wissel
     15  min


4a
13.15
13.55
40  min
   
4b
13.55
14.35
40  min
   
grote wissel
     30  min


5a
15.05
15.45
40  min
   
5b
15.45
16.25
40  min
   
kleine wissel
     15  min

6a
16.40
17.20
40  min
   
6b
17.20
17.45
25  min
   



Tot zondag!

De wedstrijdcommissie

HappyFisherman

Waren die aliens onder invloed? Normaal doen ze dit toch in een graanveld?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

mrproper

Afstand tussen P en stek 22 =780 Mtr

tussen 22 en 30 = 500 Mtr

Tussen 30 en 1 =  600 mtr


mrproper

Wordt dus de fiets mee of marathon rennen door de bagger

Zeenimf

#4
Ik dacht dat we een wedstrijdvissen hadden ,maar dat is  zeker veranderd in een Maratonloop met af en toe vissen ,is weer eens wat anders.

Maar als je geen crossfiets of crossbrommertje mee neemt,wordt het ook nog door de bagger heen lopen , ::grrr:: ::argh:: ::argh::

Nog erger als de Merwede.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Troutbuster

#5
Ik heb steeds meer de neiging om me af te vragen, "welke randdebiel verzint zo een parcours" !!!! ::wtf::

Nu is het wel zo dat 62 vliegvissende malloten, waaronder ikzelf, meedoen aan deze Kermis in de bagger
Maar,....
Iedereen dezelfde belabberde omstandigheden, iedereen dezelfde slechte vangsten en allemaal evenveel lol achteraf ;D ;D ;D

Een voordeel, het zonnetje blijkt de hele dag lekker te schijnen dus na een week van baggerweer, een "verplichte" "blubbertrapperij" i.p.v. een lekker dagje vissen op  water waar het wel goed vissen is en met normaal begaanbare paden!! >:(

Ach, "we maken er het beste maar van" denk ik steeds, al vraag ik mezelf wel af wie IK nu ga "slachtofferen" als vergelding voor het onterecht op mijn kloten krijgen voor een spannende maar nagenoeg visloze finale op Tholen de laatste keer ;)

Strijdmakkers en makkerinnetjes, lets play ehhh.... wat eigenlijk????

Gr

Jan
"Petri Heil"


mrproper


Troutbuster

"Petri Heil"


Zeenimf

Geen moed vist ook ,maar de moed zakt wel in de schoenen zo. ::bubbels::

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Troutbuster

Kleine baarsjes peuteren Marry!!
Morgen (eehhhmm strakkies dus) nog maar ff een zooitje kleine peuternymphjes maken!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Christof van den Berge

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

vliegvisgek

succes met de vis marathon en dat jullie beter weer als hier in apeldoorn hebben ;) ::goodjob::

Zeenimf

Alle Forumleden die morgen naar de voorselectie van het NK gaan allemaal HEEEEEEEEL  VEEEEEEL SUCCES. ::slaugh::

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

harlin

de lurkers niet te vergeten, en alle anderen ook  :-X
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

A{b}r{a}xa{s}


harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

A{b}r{a}xa{s}


harlin

dat was het niet echt, de schoenen werden wel nat,
maar mocht de pret niet drukken.  ;D


M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

mrproper

591 witvis
10 snoek

1 rene koops 80
2 robert sapulette 39
3 semih egenem 38
4 bram zanis 36
5 annemarieke slinger 30
6 peter elberse 28,5
7 edwin horvers 23
8 ger nuyten 20
9 marti maas 15,5
10 edward vd heul 15

Troutbuster

Puntentelling was 1 punt voor baars en witvis, en als bonus 2,5 punt voor snoek(jes) vandaar!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


aalbrecht

vliegvissen is een passie

Troutbuster

Quote from: aalbrecht on October 08, 2012, 11:59:56
en jan jou niet gezien hoe ging het
::blabla::

Ik heb jou ook weinig (alleen van afstand) gezien Aalbrecht
Hoe het ging??
Ronduit slecht
Uitermate teleurstellende resultaten
5 visjes over een hele dag!!!
Schrale troost is dat bv. Bert Smidt, Siem Grootemaat, Jan Kwisthout (om maar eens een paar voormalige Nederlands Kampioenen te noemen) respectievelijk 2 3 en 0 visjes hadden!
Hoe ben jij gevaren gisteren??

Ik hoor het wel

Gr

Jan
"Petri Heil"


Zeenimf

Gisteravond teleurstellend  terug gekomen van 2e voorselectie  de NK vlieg (fiets)  vissen van HHwaard ,
(had  de vouwfiets mee en dat is zeer goed bevallen ).

De loting heeft weer een hele grote invloed gehad op de eind uitslag .

Op 4 van onze 6 stekken zat totaal geen vis ,en dan heb je nog de pech ,dat je op een stek staat waar  wel een visje te vangen is ,komt er opeens een snoek doorheen jagen  ,dan kan je gooien wat je wilt maar dan is de vis weg .

Heb 3 gevangen en 2 verspeeld ,(geen eenhaps crackers )en dat over  de  hele dag !!!

Het is net wat Rudi van Duynhoven in de "BEET" schrijft ,

HET LEEK SOMS WEER OP HET TYPISCHE NOORD-HOLLANDSE PEUTEREN OP BAARS, MAAR DAN MET DE VLIEGENHENGEL .

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

aalbrecht

had 3 mooie vorens en 1 baars .en nog een paar gemist om dat ze er afvielen maar ging goed hoor had teminste vis
vliegvissen is een passie

Troutbuster

OK. 4 st!
Netjes!!
idd velen hadden minder!
Ook gerennomeerde namen zoals eerder vermeld, maar die 80 van Koops,............tsja, Baas boven Baas hè!?

Gr

Jan
"Petri Heil"