Belly boaters wat vinden jullie van de Guideline Drifter????

Started by ben, December 10, 2012, 23:46:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Belly boaters wat vinden jullie van de Guideline Drifter???? Wat zijn de ervaringen van deze Boat??? En als ie zo goed is waar moet ik hem bestellen???

Rossie69

het condoom van deze bb is sterker.

en kan ook wat meer diepgang hebben.

mij bevalt ie super.

alleen 1 nadeel die opblaas zitting,zitten te kleine ventielen op.
das dan ook het enige.


ben

@Rob, wat bedoel je met: de zitting is in mijn ogen iets teveel naar voren geplaatst????

ben



ben


Useless

Goed dat hier alleen tevreden Drifter gebruikers zijn. Maar ik heb toch ook wel veel mindere ervaringen gehoord. Met name over lekkage van de bladders. En als jij degene bent die ik in gedachten heb Ben dan zou ik eerder naar een outcast kijken. Fishcat is een prima boot en de super fat cat is helemaal geweldig. Zeker voor de wat zwaardere medemens. En beiden wat degelijker dan Guideline.

Useless

@off topic Is een kano dan geen makkelijkere optie Rob

Useless

Soms is geduld bewaren en even doorsparen toch een goedkopere optie omdat je vaak op den duur toch datgene gaat aanschaffen wat je altijd al in gedachten had  :)

vliegvisgek

ik heb de fish cat en de caddis en zou niet kunnen kiezen beide prima bootjes alleen als er veel wind staat pakt ik de caddis ligt iets dieper in water dan ;) ;) ;)

harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Ronald uit Meppel,

Bij de Guideline drifter blijft de lijn vaak hangen achter de bandjes die de stang voor je benen bij elkaar moet houden. Bij de Fish of Fat Cat heb je geen stok of stang voor je benen.

rena

Heb al jaren een Guideline en ben wel tevreden, dat met die stang is inderdaad wel een punt.
Mijn BB is al een keer lek geweest maar was relatief makkelijk te plakken.

Moet wel zeggen dat ik eerder met de kajak ga vissen dan met de BB.
BB voor klein water en de kajak voor groot water en rivieren.

harlin

Quote from: Rob van H. on December 11, 2012, 00:33:07
Als ik moest kiezen ging ik weer terug naar de fishcat, ware het niet dat ik nu voor een pontoon ga, de meesten die me kennen weten waarom, mijn pootjes staan het niet meer toe in een BB te peddelen!!
Weet er een beetje van, Rob.
Maar hoe het voelt  kan ik niet over oordelen.
Quote from: Rob van H. on December 12, 2012, 00:14:57
zo'n trapkajak..een hobie !! lijkt me wel wat!!!
Maar als ik lees van een hobie, dan vraag ik me af of dat wel een goede optie is.
Zelf vind ik de BB een stuk relaxter vissen als de hobie.

Wil je afstanden maken is het een pracht, ovm of zo.
Maar hier <<< Hallo VrolijkeVliegvisvrienden>>> ff naar onderen scrollen en je vindt dan gelijk wat minpunten van zo'n ding.  ;)


M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

harlin

je hebt er ook peddels bij,
dan kan je je eigen motertje op een andere manier opvoeren. ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

rena

Quote from: Rob van H. on December 12, 2012, 01:10:56
ik wil hem ook hebben voor het OVM, de Bernisse, het Brielse Meer, en eventueel voor het zeebaarsen, ga wel kijken of ik er een electromotortje op kan monteren, al is het maar als ondersteuning bij grotere afstanden, heen en weer over het OVM bv.

Het OVM kent een verbod op motorisch voortgedreven vaartuigen, zowel verbrandings als electromoteren.

johannes

Voor mij geen guideline meer te veel lekken en een slechte service in mijn geval.

bellyboat is ook heerlijk voor groot water maar,
dan moet je lijf het wel aan kunnen en dat is er voor mij ook niet meer bij stilstaand water en niet veel wind gaat nog.
Heb aan een kano zitten denken maar denk toch dat het dan eerder een gewone boot wordt.
 

vliegvisgek

Ben je mag anders ook wel effe mijn fish cat of caddis testen (lenen) kijken welke je beter of fijner vind laat maar horen hoe of
wat we gaan toch eerdaags dagje baggel plannren maar ik vis vanaf de kant is mij net iets te warm in de bellyboat brrrrrrrr

ik hoor van je of heb je er al 1 gekocht jou kennende ouwe verzamelaar hahaahah ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob::

MarcelN

Hé Rob, dan heb ik met jou staan vissen vorige week zondag, leuk....had nog 2 mooie vissen, maar jij hebt toch geen plaats voor een kano?
Komende dagen(ochtenden) ben ik op het ovm, de flippers zijn binnen ::agree::

ben

Nou jongens, na al jullie mooie en bruikbare Tips is het een splksplinternieuwe fishcat 4 geworden voor 200 euries incl verzendkosten helemaal compleet met flippers en electrische pomp, helemaal Toppie ::blabla:: ::top:: ::KOOL:: en nu nog wat vissies vangen!!!


MarcelN

Quote from: ben on December 12, 2012, 18:51:54
Nou jongens, na al jullie mooie en bruikbare Tips is het een splksplinternieuwe fishcat 4 geworden voor 200 euries incl verzendkosten helemaal compleet met flippers en electrische pomp, helemaal Toppie ::blabla:: ::top:: ::KOOL:: en nu nog wat vissies vangen!!!
Mooie deal ::goodjob::maar zitten er normaal flippers en een electr. pomp bij?? Dan moet ik maar eens verhaal gaan halen ergens..... >:(

vliegvisgek

Quote from: ben on December 12, 2012, 18:51:54
Nou jongens, na al jullie mooie en bruikbare Tips is het een splksplinternieuwe fishcat 4 geworden voor 200 euries incl verzendkosten helemaal compleet met flippers en electrische pomp, helemaal Toppie ::blabla:: ::top:: ::KOOL:: en nu nog wat vissies vangen!!!

netjes man goedkoop hoor mijn koste 289,00 zonder flippers en pomp maar goed crisus kun je er vast wel wat extra,s bij los peuteren
veel plezier er mee en we spreken wel af eerdaags ben  ;) ;) ;)

ben

Quote from: vliegvisgek on December 12, 2012, 20:49:29
netjes man goedkoop hoor mijn koste 289,00 zonder flippers en pomp maar goed crisus kun je er vast wel wat extra,s bij los peuteren
veel plezier er mee en we spreken wel af eerdaags ben  ;) ;) ;)

Ja Jeroen, lekker dollen op de Eemhof of de Kool of natuurlijk Baggel!!!!! ;) ;) ;) ::night:: ::KOOL:: ::rij::

Rossie69

 ;D
je zou maar es de hele dag eraan moeten denken,shit ,houd ie het wel of niet ;)

Ben mooi man.