Gouden Streamer 9e jaar! seizoen 2018/2019

Started by Herman, September 19, 2018, 11:30:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Herman

Inmiddels een traditie op ons forum, de jaarlijkse Gouden-streamer-competitie.

Ook dit jaar wil ik weer de wedstrijd om de Gouden Streamer opzetten.
Afgelopen jaar was Markpiet met 102 cm de winnaar. Maar misschien kom jij dit seizoen in aanmerking voor een jaar lang een prachtig doek aan de muur???
Na drie keer winnen mag je het doek houden....
Dit jaar hebben we ook 2 "competities":
1. de competitie voor het prachtige doek voor snoeken gevangen vanaf de kant
2. de competitie voor snoeken gevangen vanaf het water (geen prachtig doek, maar eeuwige roem  :) )

(Ik zou haast zeggen uiteraard) Muddler.nl sponsort de Gouden Streamer!
dus de top 3 van de "normale" competitie strijdt ook nog om prijzen!


Regeltjes?

1) stuur een foto met daarop duidelijk de vis en de lengte ervan. (meetlint....)
2) de snoek moet met DE VLIEGHENGEL gevangen worden.
3) ieder forumlid mag en kan mee doen.
4) elke vorm van streamer of popper is toe gestaan dus ook TUBE
5) de looptijd is van 19 September 2018 tot 1 Maart 2019.
6) de snoek  moet gedurende die periode gevangen zijn.
7) bij de inzending moet kenbaar gemaakt worden of de vis vanaf de kant of vanuit bv de BB is gevangen

Stuur je foto(s) naar mijn privé-emailadres herman2905@gmail.com, dus NIET via PB.


ik zal dan op het eind alle foto`s plaatsen en zo blijft het natuurlijk de vraag was die van mij het grootst???
laat de 100cm en + maar komen.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Menno_siemensma

Zondag dan maar achter de groene platbekken aan!  ::goodjob::
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

HappyFisherman

Ik ga (ook) dit jaar weer eens proberen mee te doen. Net een poel vol kikkers gemaakt, eens kijken hoe dat plopt :)
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Team

ga kijken of het lukt dit jaar. er zwemmen in de Utrechtse polders reuzen  ;D ;D
NUNC  AUT  NUNQUAM

markpiet

Ik weet nog een grote van vorig jaar te liggen. Die is vast weer wat gegroeid.  ;D
groeten van Mark
><((((0>

Herman

Zojuist is het eerste bericht in het topic aangepast.

Muddler.nl is ook dit jaar weer sponsor voor de top 3 van de gewone competitie!
Alvast weer hartelijk dank Hans!
Ook die traditie wordt weer mooi voortgezet!

En nu het weer vanaf vandaag om lijkt te slaan, kom maar op met de inzendingen.
Wie o wie wordt de eerste inzender?
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gert

#6
Muddler is goed bezig ::goodjob::

Beter dan ik, want heb nog geen snoek aan de streamer gehad (2 poginkjes gedaan).

Maar er is ook wel veel vis gesneuveld afgelopen zomer met die warmte. Op een kruising waar ik vorig seizoen 2 snoeken achter elkaar ving, lagen er van de zomer 3 dood. En een heleboel brasems en karpertjes.

Herman

Ben al een paar keer naar diverse stekken gereden waar het afgelopen jaren goed snoeken was.
Helaas is de waterstand in de omgeving Zutphen / Brummen niet al te hoog. Lees, veel water is "verdwenen"....
En zoals iedereen weet is het in droge greppels niet best vissen 8)
Binnenkort maar weer eens op pad om te oefenen voor de snoektoer van 1 december!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gert

Ja, en ik moet maar eens met Jos op pad, want die heeft nog nooit met een grote streamer gevist dus die moet sowieso ff oefenen voor 1 december.
Maar hij heeft wel een bootje achter z'n huis liggen dus moeten we maar eens wat steigertjes langs varen en er een paar streamers voorbij trekken. 

Menno_siemensma

Quote from: Herman on October 23, 2018, 13:11:20
Zojuist is het eerste bericht in het topic aangepast.

Muddler.nl is ook dit jaar weer sponsor voor de top 3 van de gewone competitie!
Alvast weer hartelijk dank Hans!
Ook die traditie wordt weer mooi voortgezet!

En nu het weer vanaf vandaag om lijkt te slaan, kom maar op met de inzendingen.
Wie o wie wordt de eerste inzender?
Als het goed is heb je in september al een mailtje gehad :) ;D
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Herman

Hmmmm
Vanavond mn mailboxen uitgediept, zowel herman2905@gmail.com als mn vorige mailadres....
Helaas geen mail kunnen ontdekken...
Zou je m nogmaals willen sturen Menno?
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

Raaaaarrrrrrr
Heb je mail nu wel kunnen vinden. Net op tijd, zat in een ongewenste mail (die ik toch wel op de telefoon had bekeken).
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Menno_siemensma

Quote from: Herman on October 25, 2018, 10:05:48
Raaaaarrrrrrr
Heb je mail nu wel kunnen vinden. Net op tijd, zat in een ongewenste mail (die ik toch wel op de telefoon had bekeken).
dat vermoedde ik al :) maar anders was die zometeen nogmaals gestuurd.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Herman

Dusssss eerste inzending is binnen!
Wie volgt?

Stand tot nu toe is makkelijk bij te houden voor me 8)

Gouden Streamer
1. Menno
2.
3.

En vanuit het water:
1.
2.
3.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

En ook een vangst van Markpiet mogen ontvangen.
Lijst wordt nog aangepast ;)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

En ook Gert heeft gister een inzending kunnen leveren.
Zelf helaas alleen nog maar leuk buiten geweest zonder vangsten helaas....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Herman

Wel grappig... voor de eerste keer twee man op de eerste plek (tot nu toe dan)... Menno was de eerste inzender, vandaar dat hij nu (nog) bovenaan staat.
Stand tot nu toe:

Gouden Streamer
1. Menno
1. MarkPiet
3. Gert

En vanuit het water:
1.
2.
3.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

FSCHAMP

Quote from: Herman on November 18, 2018, 11:26:59
Zelf helaas alleen nog maar leuk buiten geweest zonder vangsten helaas....

Idem dito Herman. Tot nu toe alleen op het laatst wegdraaiende eendebekken gezien.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Herman

Goede morgen allemaal,
goed nieuws....
Ik heb de kleine plaat bijbesteld en daar inmiddels weer voldoende voorraad van (5 stuks!).
Dat maakt het mogelijk na deze sessie ook nog de komende 4 seizoenen de "wedstrijd" te organiseren.
Tenminste wat de te winnen plaat (20*30) betreft.
Dusss laat de inzendingen maar komen!
Zaterdag 1 december hoop ik toch wel een paar te krijgen 8)
Anders is de snoektoer 2018 niet al te best verlopen (of is iedereen aan het forelvissen geweest, kan ook natuurlijk)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

MartinT

Mooi Snoekweer zaterdag, windje en bewolkt.

FSCHAMP

#20
Gisteren voor de tweede keer geweest en ditmaal 3 aanbeten en 3 eende bekken.  Ik heb de grootste door gestuurd naar Herman.

Niet de echt heel grote snoeken nl. 65 cm, 80 cm en .....cm.

Enkel toen ik thuis kwam, bleek dat ze niet op mijn nieuwe GoPro Hero7 black stonden. Blijkbaar stond Gopro te hoog en toen bleek dat mijn Contour +2 90°C gedraait was, was het helemaal klaar. Dit is dus niet om aan te zien in de filmpjes natuurlijk.

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Gerrit59


MarcelN

Jammer Gino, ik wilde hem ook halen hier(uitverkocht) vooral de spraakbesturing, 4K en stabilisatie sprak mij aan.
Ik gebruik nu de GoPro 3+ nog en een DJI Osmo Mobile 2 Gimbal icm iPhone XS (ook geen straf qua beeld)
De Mavic 2 Pro drone heeft hier ook 4K alleen in 30fps.

jo flyfishing

Dan zijn we elkaar mislopen, want we zaten blijkbaar in de zelfde buurt...

Quote from: FSCHAMP on December 04, 2018, 21:55:02
Gisteren voor de tweede keer geweest en ditmaal 3 aanbeten en 3 eende bekken.  Ik heb de grootste door gestuurd naar Herman.

Niet de echt heel grote snoeken nl. 65 cm, 80 cm en .....cm.

Enkel toen ik thuis kwam, bleek dat ze niet op mijn nieuwe GoPro Hero7 black stonden. Blijkbaar stond Gopro te hoog en toen bleek dat mijn Contour +2 90°C gedraait was, was het helemaal klaar. Dit is dus niet om aan te zien in de filmpjes natuurlijk.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

FSCHAMP

En hoe waren jouw vangsten Jo?
Ik heb enkel 3 aanbeten gehad tussen 11h en 12h30, daarna niets meer gezien. Heb er wel nog twee zien jagen (veel wegspringende visjes), maar ze wilden mijn streamers niet.

@marcel : ik heb hem vooral gekocht voor beelden vanuit een andere positie en wat me ook aanspreekt bij de GoPro is de looping. Je kan filmen en slechts een beperkt gedeelte van de geheugenkaart wordt aangesproken. Enige nadeel van het ding, het is een energie vreter. Je kan maar +/- 1h10 minuten filmen en de batterij is plat, dit heb ik niet met de Contour+2. Ik heb gisterenavond gelijk maar twee extra batterijen gekocht.  En nog even oefenen met het borstharnas en J-hook om de juiste positie te krijgen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>