Ierland 2012... voorbereiding is begonnen (lees het hele verhaal op mijn blog)..

Started by Sieger, August 14, 2011, 21:27:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Sieger's nieuwe blog: Ierland 2012... voorbereiding begonnen... :) http://t.co/TzB0O16

Het duurt nog wel even, maar toch zijn de voorbereidingen voor de volgende reis naar Ierland al in volle gang. Na mijn eerste ervaring in dat mooie vis-land wil ik volgend jaar op jacht naar het zwemmende zilver.... Het Moy-gebied is daarvoor bij uitstek geschikt, omdat het elk voorjaar weer een zeer goede opkomst van terug kerende zalmen kent... Na een lange reis komen ze terug naar hun geboorte plek om daar te paaien en te zorgen voor een volgende generatie....



Om goed beslagen ten ijs te komen zijn we dit weekend al begonnen met de eerste oefeningen. Casten met een dubbelhandige hengel van rond de 13 voet is toch even wat anders dan met je lichte enkel handige hengel....

De rest lees je op mijn blog...  http://t.co/TzB0O16


Sieger

Sieger

Quote from: Evert on August 15, 2011, 12:05:38
P.s Sieger, de mail die auto wordt verstuurd via je blog,
komt bij mij telkens binnen als spam of met een waarschuwing dat het een virus is.

Mmmm geen idee hoe dat kan, je bent de eerste van wie ik dit hoor... Je zou in jouw mailbox light-loops.nl als 'geen spam' kunnen aanklikken...
In mijn menu op de site kan ik niet veranderen....


Sieger

Sieger

Heb voor de zekerheid nog ff bij de instelling aan mijn kant gekeken, maar zie niets geks...


Sieger

johannes

vind het een hele mooie plaat

maar waarom niet effe de boel kopieeren hier naar toe

om een forum levendig te houden dien je deze af en toe te voeren en niet en niet alleen maar lekker te maken met een plaatje en dan de rest op een blog te lezen.

ben mischien de enige die zo denkt maar ik heb geen zin om alle verschillede blogs te gaan lezen daar waar ik op het forum wel vaak/bijna altijd de tijd er voor neem.


Sieger

Quote from: johannes on August 15, 2011, 19:22:50
vind het een hele mooie plaat

maar waarom niet effe de boel kopieeren hier naar toe

om een forum levendig te houden dien je deze af en toe te voeren en niet en niet alleen maar lekker te maken met een plaatje en dan de rest op een blog te lezen.

ben mischien de enige die zo denkt maar ik heb geen zin om alle verschillede blogs te gaan lezen daar waar ik op het forum wel vaak/bijna altijd de tijd er voor neem.

Doe ik met elke blog die ik schrijf Johannes... ik had nu ff geen zin om alle tekst en image-tags te maken en kopiƫren.... opmerking slaat wat mij betreft de plank volkomen mis.... kijk eerst ff mijn andere topics na voor je dit op deze manier schrijft....


Sieger

johannes

Sieger dit is mischien wat krom geschreven maar al helemaal niet persoonlijk bedoeld, loop al langer met de gedachte om daar eens een opmerking over te maken.

dat ik de plank mis sla is niet recht om te zeggen, de trent de laatste tijd is toch echt anders

Ik heb geen idee wat er bij komt kijken om dit te kopieren mijn gedachte daarbij is 1a2 min verbeter me als ik het mis heb.





Sieger

Quote from: johannes on August 15, 2011, 20:42:28
Sieger dit is mischien wat krom geschreven maar al helemaal niet persoonlijk bedoeld, loop al langer met de gedachte om daar eens een opmerking over te maken.

dat ik de plank mis sla is niet recht om te zeggen, de trent de laatste tijd is toch echt anders

Ik heb geen idee wat er bij komt kijken om dit te kopieren mijn gedachte daarbij is 1a2 min verbeter me als ik het mis heb.

Het kopieren van de tekst opzicht wel Johannes, maar voor elke foto moet je de locatie tussen tags zetten, dus meer foto's is meer werk... niet zo heel veel, maar zoals gezegd had ik er gisteravond niet zoveel zin meer in... (had net de blog ook al helemaal bijgewerkt en de foto's klaar gemaakt om erop te zetten... na een hele dag buiten en smijten met die lange dingen...)

Ben het in principe ook wel met je eens als men het altijd op deze manier doet... dus altijd alleen maar een stukje tekst om mensen naar de blog te trekken...
De blogs die ik interessant vind om hier te delen (bv. van mijn week in Oostenrijk en de vorige Ierland reis) kopieer ik altijd in zijn geheel incl. alle foto's ed.... Vandaar dat het me nu ff verkeerd viel....

Is prima zo, op zich zijn we het ook eens dussss.... Heb niet de indruk dat het hier zo heel veel gebeurt trouwens.... Zoveel bloggers zitten niet op dit forum...


Sieger

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Sieger

Ja lekker lang voor genieten en allerlei dingen voor bereiden... Dat dubbelhandige wil ik er goed in slijten en ik heb inderdaad ook al wat patroontjes uitgezocht waar ik mee aan de slag ga... (aly shrimps..

Niet dat dat nuttig is, de gids zegt dan: Mooi gebonden... bravo, maar neem deze maar...  ;) Maar wel een leuke oefening om dit weer onder de knie te krijgen


Sieger

Koen

Waar precies in Ierland ga je vissen? Fantastisch land iig. Ben er deze zomer geweest op de motor. 3 weken rond gereden. 1 keer wezen vissen met mijn 7 delige hengel. veel aanbeten maar door alle Guinness van de avond er voor was ik wat te traag :P anyway. Ik kan de het gebied rond de Doo Lough aanraden. Niet dat ik daar gevist heb, maar er zijn daar 1 of meer vis toer plekken, met gids enzo. al vang je niks, de natuur daar is ongelovelijk mooi.

Sieger

Quote from: Koen on September 14, 2011, 02:48:01
Waar precies in Ierland ga je vissen? Fantastisch land iig. Ben er deze zomer geweest op de motor. 3 weken rond gereden. 1 keer wezen vissen met mijn 7 delige hengel. veel aanbeten maar door alle Guinness van de avond er voor was ik wat te traag :P anyway. Ik kan de het gebied rond de Doo Lough aanraden. Niet dat ik daar gevist heb, maar er zijn daar 1 of meer vis toer plekken, met gids enzo. al vang je niks, de natuur daar is ongelovelijk mooi.

Ben dit jaar in het Moy gebied (noord-west) geweest in Foxford... erg mooi en ruig gebied... Volgend jaar weer, maar dan op zalm... :)


Sieger

jelle

hoe heet de rivier waar je in vist?
Wij gaan volgend jaar ook die kant op en een beetje kennis is altijd welkom
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Koen

Quote from: Sieger on September 14, 2011, 14:54:12
Ben dit jaar in het Moy gebied (noord-west) geweest in Foxford... erg mooi en ruig gebied... Volgend jaar weer, maar dan op zalm... :)

Ben daar in de buurt geweest, die west kust van Ierland is inderdaad erg mooi.