Forel 4 all

Started by jelle, January 31, 2013, 18:50:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jelle

Bij ons in de gemeente is een nieuwe forellen vijver
opening 2 en 3 maart
http://forel-for-all.nl/
Hoef ik niet meer minimaal 120 km te rijden voor een dagje forelvissen
Ik zal over een maand wel ff verslag doen hoe de eerste dag was
mooie is je kunt ook lid worden van de vijver
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

W3stland

Wist niet dat er vijvers waren waar je met blinker mag vissen.. Ik vind het er niet aantrekkelijk uitzien en een beetje klein maar mis een plattegrond dus kan t niet goed inschatten. Ben benieuwd naar de eerste ervaringen.
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

Gert

Ik heb nog niet de hele site doorgelezen, maar 1 ding viel me in ieder geval op:
Door de gevarieerde vorm van de vijver zijn er vele rustige visstekken gecreƫerd zodat er ook bij grotere aantallen vissers rustig gevist kan worden. We hebben daarom ook besloten dat vliegvissen en vissen met blinker en enkelvoudige haak toegestaan is. Vissen met 2 hengels mag.
Heb net een programma over een nieuw soort aardappel zitten kijken, de "alleskunner." Zou die ook met 2 vliegen- en/of spinhengels tegelijk kunnen vissen?

Maar goed, ik ben toch wel een beetje jaloers, want ik moet nog altijd een stuk verder rijden.

Groet,
Gert

Koen

"Gevangen forel mag niet worden teruggezet in de vijver."

dat vind ik dan wel weer jammer.

W3stland

Ja Gert is net zo'n alleskunner als de zalmforel. Leuk programma altijd. Ik denk dat deze vijver gewoon voornamelijk gericht is op broodvissers, niets mis mee maar niet mijn ding.
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

ben

Quote from: Koen on January 31, 2013, 21:37:34
"Gevangen forel mag niet worden teruggezet in de vijver."

dat vind ik dan wel weer jammer.

Ach, je vist met een weerhaakloze vlieg en als je de vis aan de wal hebt dan valt ie er af jammer dan!!!!!!!
Maar vers gerookt zijn ze best wel lekker soms!!!!

jelle

Ik ben wel een "broodvisser" ik ben dol op zelf gevangen en zelf gerookte forel
Veel betalen voor een dagje vissen op forel en dan niks mee mogen nemen is niks voor mij
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

ben

Ach Jelle, als ik de vriezer vol heb en m'n buren en vrienden hebben net vis van mij gehad, dan wil ik het haakje nog wel eens los schudden, tenzij er aardige en hongerige mensen naast mij staan vissen en niets vangen!!!! ::goodjob:: ::agree:: :P :P :P

Rossie69

beter nog altijd vis vangen op de put.

dan 4 gekocht in de supermarkt.
Tonties ben dat.


jelle

Quote from: ben on January 31, 2013, 21:55:37
Ach Jelle, als ik de vriezer vol heb en m'n buren en vrienden hebben net vis van mij gehad, dan wil ik het haakje nog wel eens los schudden, tenzij er aardige en hongerige mensen naast mij staan vissen en niets vangen!!!! ::goodjob:: ::agree:: :P :P :P
Ik moet vaker naast jou staan :)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Rossie69

zou het niet doen hoor.

ben je zo door je vliegen heen .

;D

ben

Beter een gekregen vlieg dan een gekochte vlieg net als die vis uit de Supermarkt, trouwens koop nooit vis in de Supermarkt BAHH, BAHH

jelle

Zo ik ben der  klaar voor
Zaterdag vissen bij forel 4all
Donderdaf komen de eerste vissen hoorde ik net
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

jelle

gister en vandaag eventjes naar de vijver geweest.

Het is een mooie ruime vijver goed geschikt voor vliegvissers.
Er waren nog meer vliegvissers en die waren allemaal erg positief over de ruimte om je heen.
Het vangen van de vissen viel wat tegen, de forellen lagen stijf tegen de bodem.
mede vliegvissers vingen aan een witte booby en aan een olijf met oranje staart wooly bugger
zelf heb ik een paar gevangen aan een zwarte eemhofspecial

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

Rick

Kijk, da's mooi, toch?  Lekker dicht bij huis en nog vis vangen ook.. ::goodjob::

Joost S.

Goede eerste indrukken Jelle. Lekker zo een vijver om de hoek.

Leutig hoor.

ben

Jelle, we komen binnenkort daar kijken en vissen hoor!!!! Komt goed ::goodjob:: ::) ::)

jelle

Stuur maar een berichtje wanneer jullie gaan :)
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

ben

Quote from: jelle on March 05, 2013, 21:06:05
Stuur maar een berichtje wanneer jullie gaan :)

Misschien Zaterdag!!!!!

vliegvisgek

Ben laat me ffe weten of het wat is was dan ga ik ook keertje mee met je zaterdag werken en zondag heledag vissen ben waar steenderen haha ;D

Peter B.

Quote from: vliegvisgek on March 08, 2013, 08:36:24
Ben laat me ffe weten of het wat is was dan ga ik ook keertje mee met je zaterdag werken en zondag heledag vissen ben waar steenderen haha ;D

Ik wou net vragen of je nog ging vissen morgen....maar niet dus  ;)

vliegvisgek

zondag peter ,zaterdag moest  ik eigenlijk werken maar gaat niet door ,
dus ga ik met de kids en vrouwtje  naar amersfoort family bezoek in de dierentuin hahah ;D ;D ;D

ben

IJS en WEDER Dienende komen we morgen Jelle ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob::

jelle

vandaag is het koud en guur
maar ik kom wel even een bakkie doen maar niet vissen :D
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

vliegvisgek

en was wat ;) ;D ;D