Daddy Long Leggs

Started by Troutbuster, October 17, 2013, 09:04:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Troutbuster

Broeders!!

Intussen zijn de bindavonden op onze club Lure and Emerger weer in volle gang

Op 29-10-13 as. staat de Daddy Long Leggs op het programma, en ik ben aan de beurt om deze vlieg klassikaal voor te gaan binden. ;D

2 varianten (zie link)
De Daddy heeft bij ons in Zeeland diverse streekgebonden bijnamen zoals "de Kattendieker" (Goes en omstreken) en "de Fluplander" (Tholen)

http://www.lure-and-emerger.nl/patronenbindavonden/daddylonglegs/daddylonglegs.html

Met dank aan onze webmaster/club fotograaf en "Master Tyer" ;), Rinus van Belzen

Gr

Jan
"Petri Heil"


Arno

Mooie vlieg Jan en ook staat ook schitterend op de foto
ik zie hier mogelijk heden ik denk dat een hoop binders graag van jouw zouden zien hoe je die pootjes zo mooi krijgt. ;)

Gr Arno


Ron

Mooie vlieg Jan  ::goodjob::

HappyFisherman

Quote from: Arno on October 17, 2013, 09:33:24
ik zie hier mogelijk heden ik denk dat een hoop binders graag van jouw zouden zien hoe je die pootjes zo mooi krijgt. ;)
Gr Arno

Dat is een avondje de TV aan, op een goeie luie stoel gaan zitten, een staartveer in je hand, een pincet in de andere en gaan met de banaan ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Team

Quote from: HappyFisherman on October 17, 2013, 11:47:42
Dat is een avondje de TV aan, op een goeie luie stoel gaan zitten, een staartveer in je hand, een pincet in de andere en gaan met de banaan ;D

Precies zo doe ik het ook, vrouw TV kijken en ik pootjes knuppen, ik heb nog een DLL van jou in mijn doos zitten,

die ziet er ook top uit.
NUNC  AUT  NUNQUAM

Gerrit72



DLL blijft een bijzondere vlieg, mooi gedaan Jan  ::klappen::
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Team

Quote from: Troutbuster on October 17, 2013, 09:04:14
Broeders!!

Intussen zijn de bindavonden op onze club Lure and Emerger weer in volle gang

Op 29-10-13 as. staat de Daddy Long Leggs op het programma, en ik ben aan de beurt om deze vlieg klassikaal voor te gaan binden. ;D

2 varianten (zie link)
De Daddy heeft bij ons in Zeeland diverse streekgebonden bijnamen zoals "de Kattendieker" (Goes en omstreken) en "de Fluplander" (Tholen)

Hij is geen Nederlander !!!           maar een Fluplander,          ik wist het wel ;D ;D ;D

http://www.lure-and-emerger.nl/patronenbindavonden/daddylonglegs/daddylonglegs.html

Met dank aan onze webmaster/club fotograaf en "Master Tyer" ;), Rinus van Belzen

Gr

Jan
NUNC  AUT  NUNQUAM

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Troutbuster

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Bie ons dus 'n "Fluplander" of 'n "Fluplandse Mohhe"

Voor de niet Zeeuwen onder ons, Flupland is Zeeuws voor Sint Phillipsland!!

Gr

Jan (dien oaren ;))
"Petri Heil"