nieuwe sponsor Pro-Flyshop.com

Started by A{b}r{a}xa{s}, January 19, 2012, 17:09:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

We zijn verheugd om te kunnen melden dat we er een nieuwe sponsor bij hebben.
Arjan Maat gaat met Pro-Flyshop.com het forum sponsoren.
Ik hoop dat we een langdurige en voor beide prettige samenwerking gaan hebben.
Arjan, hartelijk welkom als sponsor van Vliegvissers.nl !

Troutbuster

"Petri Heil"


catchem


HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Welkom Arjan... Geweldig dat je ons gaat ondersteunen....!!!


Sieger

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

ben

Sponseren klinkt leuk, maar waar praten we precies over? Wat wordt er gesponsord in bijvoorbeeld geld ofzo?

vliegvisgek

klasse arjan

en ben dat ie zo nu en dan wat spullen sponserd voor een forumdag of iets anders teminste dat doen de meeste sponsers

John

Kijk, dat zijn goede berichten!! Welkom Arjan :)

A{b}r{a}xa{s}

Ben, geen enkele sponsoring gaat in geld, alles gaat in natura, of te wel...vliegvis/bind materiaal.
Op die manier kunnen we bij forumdagen, events, etc de deelnemers of 'winnaars' een leuk prijsje geven.
Zonder de sponsoring zou dat, zonder zelf flinke kosten te moeten maken, niet mogelijk zijn.

Quote from: ben on January 19, 2012, 19:32:48
Sponseren klinkt leuk, maar waar praten we precies over? Wat wordt er gesponsord in bijvoorbeeld geld ofzo?

Arjan Maat

#10
Hallo allemaal,


Dank voor jullie positieve woorden, ik zal mijn best doen om een ieder indien gewenst te adviseren en zoals Bas al melde ook mijn positieve bijdrage te leveren aan jullie " prijzen pot " Als vliegvissende winkelier, ik vliegvis al sinds ik in 1979 van mijn vader mijn eerste door hem zelf afgebouwde Fibatube hengeltje kreeg, weet ik dat het altijd fijn is om met kwaliteitsmateriaal en op de juiste manier te vissen. De visdagen zijn voor vele onder ons toch iets kostbaars in de huidige 24 uurs economie en dan is niets zo vervelend om te staan " stuntelen" naast de waterkant, om dat je materiaal je in de steek laat.

TL en tot ziens.

Arjan Maat

Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit