#4 travel rod

Started by Koen, January 23, 2014, 10:48:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen

Hoi. Ben op zoek naar een 4tje in travel formaat. Iemand een idee/ervaring? Mijn huidige 4 is inclusief koker net wat te lang voor mijn tas. Blijkt dat het riviertje naast de fabriek in tsjechie bom vol forel zit zeggen mijn Tsjechische collega's.  Toch maar es proberen dan. Wordt werken nog leuk ook  ;D

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

FSCHAMP

ik zou voor deze laatste opteren, ik heb hem net zelf aangeschaft en met een WF4F erop kan je zo aan de slag en je kan perfect mee Czech & French Nymphen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Koen

Ik denk dat de vis iets te groot is voor een 3 vandaag dat ik liever een 4 heb. Plus dat ik geen 3 lijne/ reels heb. Maar heb al wel een 4 Hij moet echt kort zijn in de foudraal. Hij moet het vliegtuig in en ik wil um gewoon in mijn tas gooien. Misschien een 5 delige 8 ft-er ofzo.

Gert

Als het (iets meer dan) 200 Euro mag kosten: een Orvis Frequent Flyer of een Tiemco euflex infante.
Die laatste is in ieder geval te koop bij Peeters.
http://www.peetershengelsport.nl/webshop/products.php?product=Tiemco-euflex-infante

Groet,
Gert

Herman

Ik hen zon Orvis. Bevalt goed! Heb er zelfs twee, dus mogelijk kun je er eentje overnemen.....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gert

Ik heb  ook zo'n Orvis (niet te koop!) en bevalt mij ook uitstekend. Is een #3, en die kan aardig wat hebben qua formaat vis.

catchem

Ik denk dat een grotere tas koper misschien wel goedkoper is  :P en je hebt je vertrouwde hengel bij.

FSCHAMP

Soms kan je voor een kleine vergoeding de hengel gewoon mee op het vliegtuig nemen. Check eens met de luchtvaartmaatschappij.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Bone F


Koen

Quote from: catchem on January 23, 2014, 15:29:44
Ik denk dat een grotere tas koper misschien wel goedkoper is  :P en je hebt je vertrouwde hengel bij.

heb al een grote leger tas. Probleem is dat de baas de trip betaald, moet voor mijn werk daar heen. dus jah. hij moet klein zijn.

Troutbuster

Koen,

Reddington heeft gave 6 delige hengels
echter #3 en #5

http://www.redington.com/fly-fishing-rods/classic-trout/

Succes

Gr
Jan
"Petri Heil"


Koen

Quote from: Herman on January 23, 2014, 15:06:59
Ik hen zon Orvis. Bevalt goed! Heb er zelfs twee, dus mogelijk kun je er eentje overnemen.....

Is dat toevallig een zo'n Orvis Frequent Flyer 864-7

John


Koen

Ik ben inmiddels voorzien door Herman. Bedankt voor het meedenken iedereen  ;D het begint nu wel een hele verzameling te worden ::)