Beste Vliegvis Camping

Started by Wouter573, July 02, 2014, 18:11:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wouter573

Beste allen,

Ik ben mij aan het oriënteren op een leuke vakantie waar we kunnen vliegvissen vanaf of dicht bij de camping. Mijn vraag aan jullie is wat voor jou de leukste of beste camping is geweest waar vandaan je kon vliegvissen en je vriendin/vrouw/familie tevreden kan houden! :D

Ik zelf vis graag op de Ourthe in de belgische ardennen. Alle campings rondom La roche en Ardenne vind ik leuk, daarnaast is de ourthe een prachtige rivier en is er in de omgeving genoeg te doen voor een week, of zelfs 2 (moet je wel wandelen/moutainbiken leuk vinden)

Hoop dat jullie ook wat reactie geven!

jan114

Als je wat verder weg wil, dan kan ik zeggen de wiesent in Duitsland, dan in waichenveld is de camping, de rivier stroomt langs de camping. Deze rivier wordt super onderhouden en veel en grote vissen uitgezet.
Toen ik er stond( 2009 )koste een weekkaart 120 €.

drefter

Heb je hier ook een linkje van

Hilco de Visser

35 meter achter de forelvijver Ruijgenhoek is ook een leuke camping  ::goodjob::

Koen


maurice

#5
Kyllburg  3X niks te veel vissers (lees mensen die denken te kunnen vissen) en niets voor de familie

Hengel druk zeer hoog in de zomer
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Arno

Camping Bissen aan de Sure sta je zowat met de tent in de rivier en je kunt daar de hele dag vliegvissen als je dat zou willen
en na wat ik begreep kun je er ook wandelen langs de rivier en op heel veel plaatsen vliegvissen.

Gr Arno

Kruijff

Camping Maka? Prima tijd gehad en leuk gevist. Genoeg te doen voor kinderen ook.
Gr Ed

iamveenstra

Camping maka en Camping bissen zitten al redelijk vol. Je kunt er op de gok heen gaan, maar zou ik zelf niet direct doen.
Ik heb er zelf al naar geinformeerd namelijk...
greetzz
Eer was was was, was was is...

jan114


maurice

Quote from: Kruijff on July 03, 2014, 11:04:03
Camping Maka? Prima tijd gehad en leuk gevist. Genoeg te doen voor kinderen ook.

Ben ja al geweest Ed?
::bbq:: ::proost:: ::proost::

marc

op camping bissen,en de camping stroomaf kan je een stuk vliegvissen op de sure,iets verder dan in dirbach ook.
Anders moet je(met voorspraak) proberen lid te worden van ''les pecheurs ardenais de willtz''Die hebben daar haast al het water in pacht.
dit is echter wel aan de prijs dan
grt marc

goswit

Ben nu ruim een week  terug van Bissen, als ik het goed begrepen heb is hij vol geboekt tot half augustus. als alles hier goed gaat dan ben ik er ook weer , mooie omgeving en je kunt er goed wandelen . Vliegvis winkel is verdwenen , jammer was wel makkelijk.   Het is alleen jammer dat Nederlander s als je een visje vangt direkt voor -achter- naast je gaan staan met de spinhengel en dat ze op het no-kill stuk staan . als je er een opmerking overmaakt dan zeggen ze geen bord gezien en als je vraagd het staat op de vergunning beginnen ze te lachen , geen vergunning dus en zijn ook gelijk weg. Jammer ze verpesten het .  Jaar vergunning is rond de 700,00 euro.  Prima camping voor gezin met kleine kinderen , kids rond de 15 niets te doen. Het weer volgens Pelleboer , het kan vriezen of dooien . Zoals ik al geschreven heb Aug ben ik er weer.
Gos
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Kruijff

Quote from: maurice on July 03, 2014, 20:44:40
Ben ja al geweest Ed?

Maka twee jaar terug geweest maurice. Vorig jaar kyllburg zoals je weet en dit jaar ourtall idyll..... Ben benieuwd.

Gr Ed

Wouter573

Top, leuk om de campings te zien die jullie bezoeken! Persoonlijk lijkt me op dit moment camping bissen of de camping van Henk, met sjakkie het leukst! :D Was er ook nog wat in de omgeving te doen Henk?

Jh

Vrienden,

Samen met mijn vrouw hebben wij een vakantie gepland in september as in Bayern. Ergens vissen in de Traun of andere wateren daar is voor mij een uitgangspunt. Wie heeft voor die omgeving goede aanbevelingen. Een goede camping langs de rivier (vergelijkbaar met Bissen, Make en Kyllburg) spreekt ons aan.

Ik hoor graag van jullie.

Groet
janH