Gelukkig hebben we de beelden nog!

Started by Inderk, March 30, 2013, 20:49:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Fred

Namens Els en ondergetekende wil iedereen bedanken voor de mooie foto/film impressies die jullie op de forumdag hebben gemaakt.
Dat is even nagenieten van een schitterende forum dag met alleen maar positief ingestelde forumleden, die ijs en sneeuw trotseerden om dit voor ons beiden tot een onvergetelijke dag te maken.
Bijna iedereen heeft één of meerdere vissen gevangen, in elk geval hebben zij het allemaal koud gehad. Ook was het bijzonder leuk, dat Bram, Henk en Hendri lekkere dingen hadden gemaakt om op te eten!
Marrie, Jeanette en alle heren, wij gaan er vanuit dat jullie het volgend jaar ook weer in grote getale onze plas komen bezoeken, dit moet toch een jaarlijks evenement blijven. Jullie hoeven natuurlijk niet tot het volgende jaar te wachten, we zien jullie graag spoedig op onze plas.

Groetjes Els en Fred

vliegvisgek

hendri graag gedaan man en mooi dat je er effe 4 bij ving daarna toppie ,henk zei al hij is helemaal wild nu hahaha
dus top man , ;D ;D ;D ;D ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob::

Arie de Vries

@Vliegvisgek
Nog bedankt voor de vliegen, het is als beginner een wonderlijke ervaring als een wildvreemde je zomaar aanhoudt, een handvol vliegen uit zijn portemonnee haalt, die aan je geeft met de mededeling dat hij die nog even voor je geknoopt heeft. Helemaal super, dit zijn net de dingen die zo'n dag extra bijzonder maken.
Arie
Groet, Arie

hendri

ja klopt jeroen, daarna begon iok weer te vangen en was het water niet meer uit te krijgen. ben benieuwd wat er gebeurd als ik hem met nog 2 of 3 meter verleng. kijke of hij dan nog zo mooi overslaat en heeeeeel ver achter mn vliegenlijn land.

(doe je met droge vlieg ook zulke leaders en die lengte?)

Sieger

Wil mijn vangsten ook wel verhogen... ;) Dus..... Hoe lang nemen jullie de leader dan? En bouw je die nog op of gewoon 1 stuk mono....


Sieger

vliegvisgek

#30
arie graag gedaan zo ben ik ook ooit geholpen haha

hendri droog vis ik met 4a5 meter max zeker niet korter maar ook niet langer

en sieger gewoon leader aan de leaderloop  knuppen 9foot daaraan maken we een ringetje (fox) en daaraan knup ik 5 of 6 meter fluorcarbon
werkt meestal wel hahaha dus volgende keer meer als 4 sieger he  ;D ;D

Sieger

Quote from: vliegvisgek on March 31, 2013, 21:32:39
arie graag gedaan zo ben ik ook ooit geholpen haha

hendri droog vis ik met 4a5 meter max zeker niet korter maar ook niet langer

en sieger gewoon leader aan de leader knuppen 9foot daaraan maken we een ringetje (fox) en daaraan knup ik 5 of 6 meter fluorcarbon
werkt meestal wel hahaha dus volgende keer meer als 4 sieger he  ;D ;D

Top Jeroen.... Ga volgende week weer met de club uit Apeldoorn.... Gelijk maar eens uitproberen....  ::goodjob::


Sieger

hendri


HappyFisherman

Extra lang beginnen en als het overslaan niet gaat een stukkie er af. Zo vis je op een gegeven moment (voor jou) zo lang mogelijk.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

vliegvisgek

Quote from: HappyFisherman on April 01, 2013, 07:33:57
Extra lang beginnen en als het overslaan niet gaat een stukkie er af. Zo vis je op een gegeven moment (voor jou) zo lang mogelijk.

klopt de meeste die nu met ons vissen doen het zo beginnen met 6a7 meter lukt het niet 50cm er af en dan weten ze gelijk
welke lengte bij hun past op dat moment  ::agree:: ::goodjob::

Rossie69

wat gaat die grijze baard weer naar baggels.

Jeroen je hebt zaterdag iemand z,n ogen open gedaan ;)
::goodjob::

vliegvisgek

Quote from: Rossie69 on April 01, 2013, 13:13:44
wat gaat die grijze baard weer naar baggels.

Jeroen je hebt zaterdag iemand z,n ogen open gedaan ;)
::goodjob::

haha tja mooie hobby toch en ook nog vangen tja wat wil je nog meer henk hahah ;) ;)

Sieger

Quote from: Rossie69 on April 01, 2013, 13:13:44
wat gaat die grijze baard weer naar baggels.

Jeroen je hebt zaterdag iemand z,n ogen open gedaan ;)
::goodjob::

;D Ja stond 2 weekenden achter elkaar op het programma.... A.s. zaterdag met de maatjes van de vliegvis/bind club hier in Apeldoorn....  ;)


(en heel stiekum is het "put-vissen" op zo'n plas helemaal geen straf.... ;-) )


Sieger

hilco

als ik de foto's zie weet ik ook niet of je hier nog wel van een "put" kan spreken ........

gewoon "meer"  zou ook prima naam zijn.......



HappyFisherman

Volgens mij was de autobaan wel gesloten van 5-8 april...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Sieger

Oeh... dat zou balen zijn... maar eens kijken...

Heb inmiddels een berichtje op mijn blog gezet: http://tight-loops.nl/?p=3107

Hier ff een paar kleine foto's.... de grote via mijn blog...











Sieger

TuynmanM

ook weer mooie foto´s Sieger, ik ga zelf weer 13 en 14 April naar Baggelhuizen met de bindclub de poldervlieg dus dat word een heel weekend genieten :D :D :D

Zeenimf

TuynmanM,  ik had het al gehoord ,dat jullie met de club naar Baggelhuizen gaan ,dat wordt weer genieten. ::top::

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

TuynmanM

ja echt wel! en het is gewoon Marco hoor (zal het ff aanpassen  ;D) het is een hele mooie vijver om is lekker te vissen en als dat 2 dagen achter elkaar is.. ::top:: toch?

en dan is even kijken of ik er meer vang dat zaterdag maar dat gaat hopelijk wel lukken.

Grz
Marco

Inderk

Wat een heerlijk positieve reacties allemaal.

Vooral zo doorgaan!!!!
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


TuynmanM


obi-130

had wat rommel mee genomen van een tafel buiten dacht dat henk het er had ge dropt
mooi spul maak je mooie dubbing van

Rossie69


Gerrit72



Jawel, Henk was Sinterklaas op de forumdag :)

Wel een vraagje, hoe verander je zo'n elastiek in zulke mooie dubbing?
(de blender? ;D).
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Jan Bruins

@ Bram,

de autobaan is wel dicht, maar als je vanaf Beilen komt over de A28 heb je er geen last van.

De weg vanaf de A28 ri  Veendam is afgesloten, de N33
I don't drink water, fish f*ck in it...