suggesties gevraagd

Started by Inderk, December 20, 2014, 20:38:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Inderk

Sinds redelijke tijd doe ik mee aan diverse swap's.
als de vliegen ontvangen zijn, bekijk ik ze nauwkeurig of er voor mij nieuwigheden te vinden zijn.
En vervolgens stop ik de ontvangen vliegen in een grote pot.

Ik denk dat ik ondertussen al een paar honderd vliegen heb ontvangen via swaps of tijdens het vissen.
Daar ik een beetje eigenaardigheid heb, dat ik in principe met mijn eigen vliegen vis, zijn alle vliegen ongebruikt.
Maar nu ben ik op het idee gekomen om de vliegen te gaan veilen. En de opbrengst schenken aan een goed doel.
Ik heb al gedacht aan serious request, casting for recovery, diverse stichtingen voor enge ziektes etc.......Maar ook aan bijvoorbeeld het zeeforel project in Groningen en Drenthe.
Maar wil eigenlijk van jullie weten aan welk goed doel het geld gegeven moet worden en waarom.
Ik zal dan zelf het goede doel uitkiezen...... en op een later moment de veiling laten beginnen. (heb ik nog mooi even de tijd om de details uit te werken)
Let wel dat ik deze post op meerdere fora plaats.


"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Scaramouche

leuk initiatief! ik zou denken aan het Peuterfonds, dan blijft het bij de visserij  :)
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

merijn1982

Voedselbank? Zo weet je zeker dat het geld ook komt daar waar het voor bedoeld is. En je helpt je plaatsgenoten:-)
Tight lines!!

Arno

Ronald MacDonald huis
stichting make a wish Nederland

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Rossie69

eigen land houden.

is al een optie

of help Rutte het land uit ;)

schenk mijn vliegen al aan een goed doel.

maar mooi idee Inderkus

FSCHAMP

 ::agree:: Mooi gebaar Inderk en kies er een goed doel uit.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Arie de Vries

Hoop dat de vliegjes zorgen voor een mooie donatie. Zou niet weten voor welk doel, kinderen blij maken is altijd oké
Groet, Arie

MarcelN

Quote from: merijn1982 on December 20, 2014, 21:21:43
Voedselbank? Zo weet je zeker dat het geld ook komt daar waar het voor bedoeld is. En je helpt je plaatsgenoten:-)
Daar zou ik niet zo zeker van zijn hoor, ken er diverse die helemaal 'loaded' zijn en daar komen om uit het zicht van de FIOD te blijven, doen zich arm voor maar de zolder ligt bezaaid met geld. (groene vingers...)
Maak er een visser blij mee of zoek je sensatie? Ik vertrouw geen enkel doel meer!