Welkom RvdRee

Started by Vliegvissers.nl Team, February 13, 2018, 16:48:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo RvdRee welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


RvdRee

gelezen, mezelf voorgesteld en zal ff mijn profiel checken. Dank voor de welkom  :D

RvdRee

Ik zie waar dat fout ging, ff opnieuw ;D

Hallo, ik ben René, 46 jaar, 2 kids, vis al jaren op van alles wat voor bij komt op zoet water en al jaren een fan van het vliegvissen.
Door omstandigheden nog niet eerder de kans gehad maar nu begonnen met de vlieg, en super enthousiast.

Had mezelf erg anders ook al voorgesteld maar bij deze nogmaals.
Ben sinds een maand of 2 mezelf aan het verdiepen in alles wat het vliegvissen me kan brengen.
Vooral digitaal eerst onderzoek gedaan en toen maar een hengeltje geregeld met toebehoren.
Paar keer aan de oefen geweest om me te verdiepen in het werpen maar moet mijn eerste schub nog vangen op de vlieg.
Kan niet wachten op de lente ;D
Voor nu op zoek naar een plek waar ik wat leuke voorn e.d. kan vinden en om mogelijk lid te worden van een vereniging een beetje in de buurt.

gr René

Gerrit59

Welkom op dit forum!

Gerrit

guidogast

::agree::

JB

René, vliegvisclub Vlaardingen is het dichtstbij. Ik ben zelf lid van ffc tight lines, wij zitten aan de brielsemaas met een klein clubje.
John
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...