Welkom saab

Started by Vliegvissers.nl Team, February 22, 2018, 20:14:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo saab welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


saab

Quote from: Vliegvissers.nl Team on February 22, 2018, 20:14:58
Hallo saab welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)
prima  :D

saab

even voorstellen  :)

ik ben saab vd linden   46 jaar  uit pijnacker
als sinds  kleine jongen 'fanatiek' visser .  als kleine jongen al met de kromme bamboe stok op kleine visjes .  ook feederen kan me bekoren .
spinnen op snoek  tot  passief achter mijn beetmelders op karper ( vooral de laatste paar jaar ) , of penvissend achter de vis aan .
Alleen vlieg vissen is er nooit echt van gekomen ... dus mezelf en #3  Thomas&Thomas  via via  aangeschaft en samen met een ander vliegvis liefhebber begonnen met deze manier van vissen  ;D ....lekker actief vissen is toch meer mijn ding ....  hoop dingen te lezen , horen , zien   om van te leren .... bvd  ;)

Wilco

Welkom Saab op dit forum.

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Beertje

Welkom saab. Veel plezier hier. ::welkom::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Herman

Welkom en veel plezier!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..