Verslag van onze deelname aan de evening rise op de Ronde Bleek

Started by Philip, September 25, 2012, 00:08:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


vliegvisgek

blijft mooi water alleen zo ver weg voor mij maar goed mooi verslag mannen erg mooi  ;)

Philip

Ik weet niet waar jou huis woont, maar blijven slapen is altijd een optie daar. dat doen veel mensen die een flink stuk moeten rijden. Je kan een tent/camper/caravan  neerzetten of slapen in het appartement wat Jan daar heeft.

vliegvisgek

kom uit apeldoorn en mijn vismaatjes zwolle maar dat slapen wil ik ook effe afspreken met de boys effe 2 dagen strak hengelen ;D ;D

want blijft mooi daar en jan fijne man  ;D

Philip

Bespreek het ook even met Jan als jullie interesse hebben, ivm de planning van de ruimte. Het mooie is ook dat je dan de avond en de ochtend kunt vissen en dan komt de vis vaak naar boven en zijn droge vliegen hot. Wie weet vang je nog een dikke wiper-:)

vliegvisgek

dank je man maar komt goed we hebben 1 x verkeerde resevering gehad van jan dus bel hem wel haha

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Philip

Zo rond de 50 centimeter, gisteren zijn er weer 3 gevangen. Nu al rond 19.00 dus de vissen worden steeds vroeger actief.

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

marc

@philip
ga met evenveel plezier liever vissen op La salamander.
prachtige omgeving,sterke vissen .
heb daar geen belangen .

marc

Sieger

Ben het vaak met je eens Marc, maar deze vat ik even niet... De prijzen van DRB zijn niet anders dan andere vijvers in Nederland... De meesten zijn zo tussen de 4-5 euro per uur.... Als ik dan zie hoe de vis er op DRB uit ziet, dan vind ik dat meer dan de moeite waard...



Sieger

vliegvisgek

tja je vind het te duur nou reageer dan niet staat ook zo lullig  ???

en lang leve de put vijvers  ;D

dryfly

Top vijver is het! Wil ook nog een keer meedoen met zo'n evening rise, maar op de één of andere manier vallen die data voor mij altijd net verkeerd. Maar er komt een keer...
Ne pas pipi contre le vent