Steur van 112 cm aan een zesje op de Woldstek

Started by ben, January 21, 2012, 17:18:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben

Vandaag naar de Woldstek geweest, het was moeilijk en er werd niet veel gevangen, maar naar er eerst een verspeelt te hebben ving ondergetekende een Steur van 112 cm op een zesje met een tip van 17/100 ste, tjong jonge wat een gevecht, helaas geen foto's gisteren telefoon/camera gecrasht, wie heeft hier ook ervaring mee?




haasie

Niet met de vlieg, een diamant steur van 153 tijdens het karpervissen. 45minuten gedrilt(opgemeten)

ben

Deze dril duurde ongeveer 18 minuten, m'n arm werd een beetje moe

vliegvisserdorian

ik heb eens een steur gehad bij het mun aan een 12 grams spinhengeltje met 12/00 die steur was 121 (gemeten)

ben


vliegvisgek

netjes ben nu de volgende keer een forel die groter is  ;D ;D ;D ;D ;D

dan je steur  ;D

ben

Ach Jeroen je moet wat te wensen hebben nietwaar? Maar toch geen slechte dag dus!! Trouwens morgen naar Reutum, ikke wel!!!!

Rossie69

beste Ben.

veel fun morgen,alhoewel je nu wel uit je panty waait.

jammer dat je geen foto hebt.
Had Andre geen foto kunnen maken????
zeker vast geplakt aan de stambar hahaha

vliegvisgek

ja vorige week waren we woldstek zit vast gespijkerd aan de bar en soms keuken wat bikken haha :P

ben

Nou vandaag was het niet best, wel gigantisch uitgewaaid, een strak uurtje gevist twee lossers met booby, daarna heerlijk bij Gerwin meegegeten, maar best wel pokkeweer, ach en thuis zitten is ook niet alles!!!!! Trouwens er was bijna niemand.

vliegvisgek

ik zat in twijfel en reed toch naar emst stond 1 man aan de vijver waar ik mestal in vis ben toch maar naar huis gegaan ben dvd gekeken en wat vliegvisboeken door gekeken als ik wat leuks zag qwa vakantie

harlin

Quote from: ben on January 21, 2012, 17:18:20
helaas geen foto's gisteren telefoon/camera gecrasht, wie heeft hier ook ervaring mee?

De mijne doet het nog. ;)
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

ben

Dus je bent net nog effe bezig geweest%%%%%