Winter baars op de streamer

Started by Philip, November 30, 2012, 20:25:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Philip

Vorige week zijn we met 4 man in bellyboats opzoek gegaan naar dikke baarzen in de havens van de Maasplassen. Het is gelukt voor een compleet verslag klik hier http://www.0031flyfishing.com/flyfishing-articles/big-wintertime-perch/



groet Philip

ben

Mooi verslag jongens!! ::goodjob::

John


Hilco


Philip

ik wist niet dat er spelregels waren :P

Ron


wouter veuger

gaaf! mooie visserij en mooie fotos!

Hilco

Quote from: Philip on November 30, 2012, 21:40:38
ik wist niet dat er spelregels waren :P

die zijn er wel zeker !!

maar het is gewoon mijn persoonlijke mening ik vind het niet passen bij een basic visserij als viegvissen.

Philip

ach dat is het leuke van de hobby, je kunt je eigen ding er van maken. Zo heb ik niets met vliegvissen zonder reel maar als mensen dat leuk vinden moeten ze dat zeker doen! leven laten leven is mijn persoonlijke mening.

gijsie20

Serieus mooie baarzen! Met wat voor een vlieg vang je die?

Philip

Met een EP streamers van 4 tot 10 cm.

Mike

Erg gaaf Philip.
Ik heb begin dit jaar ook een fishfinder / dieptemeter gekocht alleen ligt nu al maanden stof te verzamelen.
Het blijkt nogal een gedoe om gebruiksklaar te maken en heb nog iets nodig om de transponder oid onder de bboat te hangen. Ik snap er niet zo veel van eigenlijk.

Voor de koudevoeten heb ik toevallig vanmiddag van die inlegzooltjes gekocht, bij Cathmandu.
Daarmee blijven je voeten zeker een uur of 5 lekker warm, misschien voor jullie ook een aanrader.

Maar die baarzen, echt supergaaf!

Zondag ben ik trouwens op De Bleek, daar had ik de zooltjes vast voor gehaald.
Kosten maar een paar euro en werken prima.

Groetjes aan Bob en Vincent btw.

Gr, Mike
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Gerrit72





Supermooie vissen! ::goodjob::   Lekker bezig!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Philip

He Mike, neem zondag je fishfinder mee(niets tegen Hilco zeggen:-) Ik hoorde dat Bob ook effe langs komt. Hij kan jou perfect uitleggen hoe die finder op jou BB past. Test die zooltjes goed uit ben erg benieuwd naar je bevindingen, mijn schapensokken trekken het niet alleen.

wie weet tot zondag  8)

j.klopper

Beautiful perches.You also write good steenkolen English.

bij

Het zijn mooie baarzen, ik vind het altijd jammer dat nederlanders hun ervaringen in het engels schrijven. Ik heb dus alleen plaatjes gekeken.

Youri


Mike

Quote from: Philip on November 30, 2012, 23:31:03
He Mike, neem zondag je fishfinder mee(niets tegen Hilco zeggen:-) Ik hoorde dat Bob ook effe langs komt. Hij kan jou perfect uitleggen hoe die finder op jou BB past. Test die zooltjes goed uit ben erg benieuwd naar je bevindingen, mijn schapensokken trekken het niet alleen.

wie weet tot zondag  8)

Oh mooi, ik zal m meenemen.
Ik laat wel een setje van die zooltjes voor je achter, kan je ze ook uitproberen.
Denk dat het in combinatie met de schapen sokken zeker moet werken.

Gr, Mike
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

hendri

Quote from: Mike on November 30, 2012, 23:08:09
Erg gaaf Philip.
Ik heb begin dit jaar ook een fishfinder / dieptemeter gekocht alleen ligt nu al maanden stof te verzamelen.
Het blijkt nogal een gedoe om gebruiksklaar te maken en heb nog iets nodig om de transponder oid onder de bboat te hangen. Ik snap er niet zo veel van eigenlijk.
Gr, Mike

mike, misschien heb je hier wat aan.
http://www.dyckers.com/Belly_boaten/Scotty_Bellyboat_Fishfinder_mount

Hilco


Mike

Quote from: hendri on December 01, 2012, 12:29:38
mike, misschien heb je hier wat aan.
http://www.dyckers.com/Belly_boaten/Scotty_Bellyboat_Fishfinder_mount

Thx Hendri.
Ik ga eerst ff naar de winkel om een batterij oplader te halen.
Zondag neem ik m mee naar de Bleek en dan ga ik es kijken of ik er uit kom.

Ik zal kijken of ik nog een leuk filmpje kan maken.

Gr, Mike
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Hilco

hoe zou dat er uit zien op zo'n schermpje, als een meerval van 2 meter aan je flippers komt ruiken ...... :-\

hendri

nou hilco, ik denk dat je dan beter als de donder een reel onder je hengel moet knuppel, want aan 3 meter lijn krijg je hem niet binnen! ;D ;D

Hilco

jaar daar ben ik ook bang voor .   ( zit ook nog te denken wat je moet doen als je in de boom vastzit en niet bij lijn kan )    ::agree::

hendri

net als eerder bij het snoeken hilco. hengel in stukken breken in het kanaal gooien en boos naar huis hollen! :)