Morgen Baggelhuizen?

Started by HappyFisherman, April 09, 2011, 20:22:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Morgenvroeg stap ik denk ik in de auto richting Assen om een dagje Baggelhuizen te doen. Zijn er nog meer forummers die morgen die kant op gaan?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Inderk

Ik ben er waarschijnlijk morgenavond even.
(Leden van de NNVV mogen er altijd vissen)
Dick Meijer heeft vandaag wederom niet geblankt. Hij heeft n.l. 2 voorntjes gevangen op het Baggelse water.
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


HappyFisherman

Ik wil m'n 15151 post vliegen dopen. Zijn door Rolf Renell gebonden en dus ben ik bang dat er morgenavond geen vis meer wil bijten HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

hayovt

Vrijdagmiddag ging het perfect op Baggelhuizen. Zowel met de droge vlieg als met streamers.

Dus morgen nog maar eens proberen.

Mooi dat er progressie inzit bij Dick, toch 2 keer zoveel als de vorige keer.
Groeten,  Hayo

DMeijer

Quote from: Inderk on April 09, 2011, 21:32:02
Ik ben er waarschijnlijk morgenavond even.
(Leden van de NNVV mogen er altijd vissen)
Dick Meijer heeft vandaag wederom niet geblankt. Hij heeft n.l. 2 voorntjes gevangen op het Baggelse water.

Hey kikker! Hij kwaakt weer es wat.
Het waren 2 forellen die ik vanmiddag heb gevangen.

DMeijer

Quote from: hayovt on April 09, 2011, 22:00:24
Vrijdagmiddag ging het perfect op Baggelhuizen. Zowel met de droge vlieg als met streamers.

Dus morgen nog maar eens proberen.

Mooi dat er progressie inzit bij Dick, toch 2 keer zoveel als de vorige keer.

Overigens waren er ook twee losgeschoten. Bij beide keren ging de hengel helemaal krom.
En verder veel aanbeten gehad, zachte tik. Vis zat boven in en je zag het water kolken bij aanbeten.
Ik heb alleen met een lichte streamer gevist en gevangen.

Rossie69

Dick laat maar mooi gaan dat volk.

jij hebt gevist en gevangen,dat kunnen er niet veel zeggen.


DMeijer

Quote from: Rossie69 on April 09, 2011, 23:25:03
Dick laat maar mooi gaan dat volk.

jij hebt gevist en gevangen,dat kunnen er niet veel zeggen.

Zo is dat! En zo mag ik het horen.  ;D ;D
Ik heb jaren over gedaan om zo'n constante vangst te krijgen op Baggelhuizen en nu ook nog meer dan een op een vissessie.
Word er high van!  ::dance::
Dat is weer een goede gelegenheid voor een wee dram of whisky.

Rossie69

maar Dick
straks gaat het moeilijker worden he .
als de forel uit is gekeken op de die felle kleurtjes.

dan komen de nimfen muddlers te pas.

das andere koek.

of valt het nog mee ?

DMeijer

Quote from: Rossie69 on April 09, 2011, 23:45:17
maar Dick
straks gaat het moeilijker worden he .
als de forel uit is gekeken op de die felle kleurtjes.

dan komen de nimfen muddlers te pas.

das andere koek.

of valt het nog mee ?

Ja, straks wordt het idd moeilijker, ook doordat er dan moet worden gekozen uit meerdere vliegjes. Buzzers, speldaas, zware nymphen, damselflies. Maar bijvoorbeeld ook imitaties van kikkervisjes. Hmmm, toch ff Inderk vragen hoe je die bindt?!
(ff off-topic ... heerlijk die lagavulin 16 year  :P )


peter

Dick wil ook een nipje,zit nu aan de Chivas HaHa
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

DMeijer

Quote from: peter on April 09, 2011, 23:57:40
Dick wil ook een nipje,zit nu aan de Chivas HaHa

::proost::


Rossie69

nou lekker koud biertje

met een toastje gerookt zalm hahahha

oke.

dikkopje is op de site te vinden van de noorman ;)

peter

Koud Biertje morgen weer ,dikke verjaardag.
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Rossie69

hoewzo verjaardag,ben ie jarig moarn dan ?

peter

Nej hebt ik al gehad 16 dec dikke verjaardag bij de buurtjes warm weer koud bier (Grolsch) Barbie Yummie daarna Dikke Kop
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

hendri

daarna een dikke kop?? die heb je toch al? ::green::

Zeenimf

Gisteren naar  Baggelhuizen geweest.

Daar vierde" EGO FLYFISHING " zijn 5 jarig bestaan.

Eerst even gekeken bij de mooie forellenvijver, de  ver. De Poldervlieg was daar aan het vissen ,de forellen zaten  soms hoog en de vangsten waren zeer goed.

Zelf heb ik ook nog even een uurtje gevist en  2 gevangen en 2 verspeeld.

Vandaag maar weer eens op het grote water bij ons  proberen.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

HappyFisherman

Vanmorgen om half 9 eerst maar een bakkie koffie met slap ouwehoeren gedaan en om 9 uur begonnen met vissen. Twee aanbeetjes gehad op een zwart streamertje, maar niet doorbijten. Een uurtje later kwamen de leden van de poldervlieg nog een dagje vissen en die begonnen direct te vangen! Na er 1 verspeeld te hebben hoorde ik dat de heren van de poldervlieg aan het vissen waren met een gele booby met een drijvende vliegenlijn! Da's best geinig hoor en het ving als een tierelier :D
Volgens mij had ik er een stuk of 15 en heb ik er minstens zoveel verspeeld! Op een gegeven moment was elke worp wel beet. Ook met de ABC-vlieg van Bas heb ik er een paar gevangen en tegen half 4 had ik het wel gezien. Kop verbrand aan de linkerkant, veel actie gehad en moe.

Aan de andere kant van de vijver hoorde ik aan het eind van de middag een bekend gekwaak. Even goed kijken en ja hoor, een lelijk groen waadpak staat z'n vliegen uit te laten. Even langs om een praatje te maken met Kermit en hem bij te staan bij z'n favoriete hobby vliegbomen HAHA.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

harlin

Quote from: Zeenimf on April 10, 2011, 09:11:04
Vandaag maar weer eens op het grote water bij ons  proberen.
En??
Hoe was het daar?
Ben wel een beetje nieuwsgierig,
kan hier de drive nog niet echt vinden voor het grote water.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Inderk

Quote from: HappyFisherman on April 10, 2011, 18:23:57
Vanmorgen om half 9 eerst maar een bakkie koffie met slap ouwehoeren gedaan en om 9 uur begonnen met vissen. Twee aanbeetjes gehad op een zwart streamertje, maar niet doorbijten. Een uurtje later kwamen de leden van de poldervlieg nog een dagje vissen en die begonnen direct te vangen! Na er 1 verspeeld te hebben hoorde ik dat de heren van de poldervlieg aan het vissen waren met een gele booby met een drijvende vliegenlijn! Da's best geinig hoor en het ving als een tierelier :D
Volgens mij had ik er een stuk of 15 en heb ik er minstens zoveel verspeeld! Op een gegeven moment was elke worp wel beet. Ook met de ABC-vlieg van Bas heb ik er een paar gevangen en tegen half 4 had ik het wel gezien. Kop verbrand aan de linkerkant, veel actie gehad en moe.

Aan de andere kant van de vijver hoorde ik aan het eind van de middag een bekend gekwaak. Even goed kijken en ja hoor, een lelijk groen waadpak staat z'n vliegen uit te laten. Even langs om een praatje te maken met Kermit en hem bij te staan bij z'n favoriete hobby vliegbomen HAHA.

Ach ja, dat was schrikken......opeens een stem achter mij " iemand met zo'n lelijk groen pak.....dat mot Kermit weez'n"  hahahahahahaha!
Dan ge je vanzelf vliegbomen.
Maar toch even lekker samen met m'n dochter een twee-tal uurtjes gevist. en gevangen.
Aan de zijde waar ik stond waren ze moeilijk te verleiden toch maar eentje gevangen.
Aan de vlieg v.d. maand van vorige maand.



(fotografie van m'n dochter)
En deze begonnen ook weer redelijk massaal aanwezig te worden.
Komende week maar es weer torretjes vissen daar.

Maar wat Bram deed?? Ik weet het niet. In ieder geval is hij hier niet aan het vissen!  8)
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Zeenimf

Harlin,

Vanmiddag gevist met  +/-10 vliegvissers  en het resultaat was ; 1 voorn en een paar kleine aanbeetjes.


Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

Rossie69

#23
ow Bram jonge lekker gedaan man.
die blauwe smurf jas was dat niet te warm ?

Ha Henkie de bibio is on nu dus .
mischien dat ik aankomend weekend ff ga.
ff naar Bart smiddags en smorgens ff vissen.
als het mee zit.


HappyFisherman

Mooie foto's Henk! Volgens mij heb ik vanmiddag de knar mooi verbrand aan de linkerkant ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...