Gezien op Marktplaats (of een andere verkoopsite)

Started by Gert, February 07, 2016, 12:30:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ochi

#25
Mike,

Ik zou zeker niet meer bieden dan nu.
Bij Maarten koop je een nieuwe NRX van loomis, wel een #9 en 10 ft voor 250€
Ik heb de hengel ook gekocht bij de 1e handelaar voor minder maar nog steeds een superstok van bijna 900€ nieuw.

De Xi2 heb ik 2e hands uit de UK voor 180€ incl verzending gekocht.
Denk dat je nu aan een reeel maar max bod zit.

Greetz Ochi

Mike

Hey Ochi,

Bedankt voor de tip maar die hengel die je nu noemt is wel totaal iets anders.
10 ft ers zijn totaal niet geschikt voor de visserij vanuit een skiff en zeker niet geschikt voor tarpon of grote Permit.
Met die extra ft lever je echt enorm in op lifting power.
Ook het aangooien van vissen onder mangroven is een heel stuk lastiger met een 10 ft.
Voor €180,- een XI2 890 heb je wel een hele goede deal.
Ik heb nog ff tijd en zit nu te twijfelen of ik niet zal wachten op een ander modelletje..
Ik ga er nog maar es een nachtje over slapen 💤
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Mike

@Marceln,  bedankt voor het aanbod maar ik leen geen spullen. Vissen met andermans spullen geeft mij een zeer onprettig gevoel en uiteindelijk moet ik de spullen toch zelf kopen want ik wil minimaal 1 of 2 tropische of andere big game tripjes per jaar doen. Lenen is wmb eigenlijk alleen prettig als je maar voor 1 keertje gaat.
Valt me trouwens op dat er al een hele tijd allemaal G-Loomis hengels worden aangeboden met grote kortingen.
Heel mp staat er vol mee  ???

Maar nogmaals bedankt voor t aanbod  :)
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Plantje

Tja, er is veel gezeik op Marktplaats en dergelijke. Onlangs op een Type Cover voor de tablet geboden. Maar hij had al een hoger bod binnen. Ik mocht nog wel bieden, maar dat moest daar dan overheen gaan anders was ie maandag weg. (Dat gaat over vorige week maandag en hij staat nog steeds te koop :) )
Op Amazon.de iets interessants gezien, maar ik vond het een beetje een vreemd verhaal. Nog gechat met een Amazon.de medewerker en de mail wisseling doorgestuurd. Nee, het was allemaal veilig en beschermd! Ben blij dat ik het niet gedaan heb anders was ik € 521,- kwijt geweest!

Mij is ook wel eens gevraagd ergens op te bieden, maar dat weiger ik. Als je er niet meer voor krijgt dan je wil dan verkoop je het maar niet. Jammer dan.

MarcelN

#29
@Rudi,
Marktplaats is een broeinest van ellende, zie die biedingen bij Mike, ik wil er ook wel een schepje opdoen hoor ::) eenmaal een account daar en je kunt kwallen wat je wilt met iedere naam en willekeurige lokatie...
zónder kans op een ban :P

Plantje

Daarom doe je er met dit soort hobby spul vaak ook goed aan om te handelen op het forum waar men er in bedreven is. Hier kan ook nog eens iemand op de vingers getikt worden door collega's als er idiote bedragen gevraagd worden.

MarcelN

Ben ik ook helemaal met je eens, omdat ik hier meestal zit te lurken mis ik vaak de verkoop sectie en zodoende die mooie bril van Maurice? misgelopen.
Laatst wel een hoop lol gehad via MP tegen de duitse grens met een hengel incl lijnen, die bleek voor de verkeerde prijs op het net te staan, nou dan ga ik toch weer..... :-\
nou vooruit zei die, mijn fout, en een hoop herrie hoorde ik toen ik ermee wegliep ;D de vrouw des huises was 'not amused' :-X
Maar nu moet ik weer een nieuwe discipline aanleren, gelukkig heb ik daar de juiste man voor gevonden ;)

gijsie20

Quote from: Mike on February 09, 2016, 21:36:06

Valt me trouwens op dat er al een hele tijd allemaal G-Loomis hengels worden aangeboden met grote kortingen.
Heel mp staat er vol mee  ???

Heb het idee dat er wat dealtjes gesloten zijn via Shimano   :)



Gert

Vergeleken met die zeer complete set bindmateriaal is dit toch een stuk interessanter.
http://link.marktplaats.nl/m1021857262

Stel dat je het hebt voor 500 Euro, kom je op 1 Euro per vlieg en heb je er 4 hengels, 6 reels, een zooitje lijnen, tassen, waadjas, vest, bindmateriaal etc. gratis bij ;)

merijn1982

Ik heb op zich wel goede ervaringen met marktplaats. Maar ik pas wel op! Ik vraag gelijk om communicatie via de telefoon. Zo spreek je mensen direct en kan je makkelijker vragen stellen. Op deze manier merk je ook al vaak wel met wat voor soort mensen je te maken hebt. Ik maak ook alleen geld over bij kleine bedragen. Duurdere dingen haal ik altijd op! Zo weet je zeker dat je het krijgg en kan je het controleren. Ja het kost je ook benzine maar dat moet je incalculeren en/of voor lief nemen! Zodra ik het niet vertrouw haak ik overigens af ( al is dat niet vaak gebeurd )
Tight lines!!

rnoom

#37
Voor het plaatsen van advertenties gelden regels op dit forum. Eerst lezen en dan pas doen
De inhoud van je bericht is verwijderd.

Mvg Wilco

Gert

Zo af en toe zie ik dingen op Marktplaats dat ik denk: (net niet) leuk genoeg om ff op het forum te vermelden. Dus liet ik het maar weer voorbij gaan.
Maar deze wil ik jullie toch niet onthouden

https://link.marktplaats.nl/m1277745257





Is zo te zien omgebouwd voor rechtshandig ;D
Ik raad de nieuwe eigenaar ook een flinke doos pleisters aan

Plantje

Haha! En dan "in goede staat" er bij zetten! Oei oei!