morgen naar haringvliet

Started by leo, May 16, 2012, 22:28:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

leo

hebben het plan opgevat morgen naar haringvliet te gaan op??
iemand suggesties vanaf de kant?

Gerrit72


Mijn expertise ligt bij de Drentse turfvaartjes, kan je helaas niet helpen  ;)

MAAR WENS JE EEN HELE PRETTIGE DAG EN GROOTSE VANGSTEN! ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Troutbuster

Hellevoetsluis Leo, links van de haveningang
Goed bewaadbaar water

Grote Brasems, mooie windes en lat op voor de harders!! (rukken je lijn óf aan flarden, óf tot ver in je backing!!)

Succes

Jan
"Petri Heil"


leo

bedankt zijn geweest rechts en links van de banaan. grote brasems tussen de keien rechts. links weinig aktiviteit tegen de rietkant.
voor het eerst in de bb boot vandaag. best wel inspannend om op de zelfde positie te blijven door zijwind maar best apparte ervaring.
weinig vis helaas,de boot in de auto en naar de overkant van de brug eens kijken van de kant. bij aankomst mega grote vissen inderdaad.
stik zenuwachtig snel ander spul op de hengel,zinklijn er af en een drijvend lijntje met zinkend rups imitatie onder de kant leggen.
jeetje wat een vissen. door onze zonnebril konden we zien dat het geen windes waren maar harders. hadden niet veel interesse in onze vliegen. herhaaldelijk kruisten ze ons voorbij met toch wel zo'n 15 vissen. trek mijn vliegje door de school maar geen een toont interesse, tot dat een van hen keert en alsnog mijn vlieg pakt.voel de weerstand terwijl ik het zie gebeuren,tik vast /dacht ik /maar sla veel te hard door de spanning fu.....de school vertrekt en ik heb het nakijken jammer. nog enige tijd geprobeerd maar weinig resultaat nou dan maar naar huis met weer een ervaring rijker. toch moet er een vlieg zijn die wel die harder kan verleiden.

jan las je bericht te laat maar ga ongetwijfeld daar een keer kijken, weet jij welke vlieg daar kan werken op die harders?

sietzedevisser

hoop dat ik niet te laat reageer of oude topics bump maar de groenen hatseflats die ook op de vliegvissers.nl site staat heeft zich op de nieuwe waterweg vaak bewezen voor mij.

leo

zal er eens naar kijken thanks

Rossie69

yeb die kwam ook bij mij voorbij knalle.

of toch een stukkie spons op de haak knuppe.

jur606

harders ooit 1tje gevangen toen ik aan eht zeebaarzen was damm die beesten zijn effe stukje sterker.
hoop dat je zwaar genoeg vist dan die beesten zijn naar bmij idee best sterk (of licht dat aan mij?)


sietzedevisser

Ligt niet aan jou  :P. Die beesten zijn ongeloofelijk sterk en vreselijk schuw. Echt een geweldige sportvis. Een aftma 7 of 8 kan zeker geen kwaad.