Nog 3 dagen aftellen.... Klaar voor Ierland.....

Started by Sieger, May 16, 2012, 18:14:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter

Hoi Sieger veel plzier daaro neem een lekkere Paddy van me of 2

neem een lekkere gerookte mee met een Paddy kan jer nog langer van genieten in Appeldoorn
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Sieger

Dank voor alle berichtjes mannen.... Ik ga dus samen met Jurgen (Dryfly...) en we hebben er allebei al een hele tijd naar uit gekeken....

Wat de zalm betreft gaan we er voor om er beiden in elk geval 1 te mogen vangen.... Hopen dat het lukt...
De whisky zit wel goed.... Moeten eerst ook nog door de taxfree zone dus wie weet is er nog een mooie single malt te scoren....

(Pfff dat wachten duurt wel lang.... ;) )


Sieger

Sieger

En nog 1dag.....    :)

(straks eerst nog ff naar de flyfair...)


Sieger

Sieger

Zo onderweg... Eerder dan gepland want NS had een ander schema dan ik. Hoe dan ook... Ben bijna op schiphol, dus to over een week!


Sieger

RonKeiko

Hey makker,

Pak ze héé.
En als dat niet lukt eerst je vlieg nat maken met Jameson Whiskey en neem maar ook een grote slok ervan voor een beetje moet in te drinken :P

Geniet ervan ;)

DMeijer

Sieger, have fun and many tight lines.
We zien jou grote verhalen graag tegemoet!

Gerrit72


Ja Sieger, waar blijven die mooie verhalen en foto's voor de thuisblijvers ;)?
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Sieger

Ben nog druk bezig mijn gedachten op papier te krijgen. In het kort: het was de warmste week sinds 30 jaar in Ierland en het had al een week of 2 weinig geregend... Slecht voor de zalm dus... Wel heerlijk gevist en mooie forel gevangen, het gezelschap was uitstekend dus een prima week gehad... Hier alvast een paar foto's . De rest volgt via mijn blog, die hoop ik dit weekend klaar is....













Sieger

Gerrit72


MOOIE FOTO'S SIEGER! Pijnlijke oorbel lijkt me :'(
The only difference between men and boys is the price of their toys.

dryfly

Ik had het ook wel pijnlijker verwacht maar het viel mee. Onze gids wist gelukkig hoe je hem, zonder je oorlel eraf te trekken, redelijk pijnloos moest verwijderen. Hij zat er tot en met de weerhaak in.
Ne pas pipi contre le vent

Sieger



Sieger

Useless

Hoef zeker niet te vragen wie er de grootste heeft gevangen. Heeft die dekselse Bert toch gelijk; je kunt met relatief licht materiaal hele grote jongens binnen halen  ;)
Kom maar op met dat verslag. Ben benieuwd.