Zondag 4 september....

Started by Henry, June 15, 2011, 23:22:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henry

De dagvergunningen zijn €3,00 euro Hilco. En de Lunch is nog onbekend. Een van de twee zal door mij gesponsord worden. Hoogst waarschijnlijk zal dit de Lunch worden. ;),

Ik zal dit ter zijner tijd nog wel even duidelijk mededelen.

weerwolf

Toer de OV3 werd u aangeboden door Bram en zijn ouders, Maurice, Vliegvissers.nl en de fam van Dijk en er waren voor de vissers geen kosten aan verbonden. En wij hebben genoten van de vele dankbetuigingen, daar deden we het voor.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

HappyFisherman

Maar dit betekend niet dat alle toekomstige tripjes, tours, forumdagen en wat ook geheel kostenloos dienen te zijn ;) Da's soms niet meer dan normaal en ook geen probleem...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

HappyFisherman

Je bent een hele dag onder de pannen voor een klein bedrag. Ga maar eens een dag in't cafe zitten OHen tegenwoordig en kijk wat je dan kwijt bent HAHA!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Henry

Het is dat ik het alleen op moet hoesten , maar anders was deze dag ook geheel gratis. Nukan ik het slechts tot op deze hoogte bekijken d dat er een schamel bedrag van €3,00 gevraagd gaat worden, dit is slechts voor de dag vergunning.
Uiteraard zou ik het ook leuker vinden om de mensen die mee gaan doen deze dag geheel gratis aan te bieden. En Misschien valt het nog wel mee en wordt het wel een gratis evenement. Nogmaals ik kan niet in mijn glazenbol kijken en sponsors staan niet in de rij.

Mocht je een sponsor weten, stel mij op de hoogte ;).


Hilco

Zijn er sponsoren dan is een gratis dag erg leuk , anders vind ik het geen enkel probleem om een bijdrage te doen  :-*

Sieger

Helaas moet ik deze aan me voorbij laten gaan... Heel veel plezier! Misschien een volgende keer...


Sieger

Henry

Jammer Sieger inderdaad volgende keer beter misschien

weerwolf

Ik ben het met jullie eens. MAAARRR soms is het ook leuk om anders te doen, Ik vond het gewoon leuk om te doen en Bram schijnbaar ook ;) (we hadden niet overleg hoe en wat met kosten en Bram had ook zoiets van het is goed zo)

En als je het een beetje uitzoekt dan kan je best voordelig dingen kopen/regelen, maar ik ben het absoluut eens dat het diegenen die het regelt geen geld moet/hoeft te kosten. Ik had bv 80 bollen/krentenbollen met beleg en drinken voor een 25 euro. Dat vindt ik nog te overzien. En om dan een euro per persoon te gaan vragen en bij te houden wie wel en niet betaald is mij teveel werk. De verdere energie die het kost vindt ik dat hobby moet heten. Ach en we doen dit ook niet alle dagen. Ik heb die dag genoten en dat is onbetaalbaar!!!!!

Mooi initiatief van je Henry zo komen we nederland nog eens door. Ik heb me (nog) niet opgegeven omdat ik niet graag ver van te voren plan, en bij slecht weer niet graag op het laatste moment afzeg.

@Rob de 10 euro die het OVM tripje koste vindt ik geen probleem en als je zag wat je ervoor kreeg dan was het de prijs dik waard ::duim::

Het probleem met een prijs voor een evenement maken is dat je niet weet van te voren wie wel en niet komen opdagen en heb je kans als organisator dat het wel geld gaat kosten. Met toer de ov3 hadden een week van te voren zich weinig mensen afgemeld, maar wat als het slecht weer was geweest? dan waren er waarschijnlijk veel minder mensen geweest en hadden we veel spullen over en had het geld gekost. Daarom is het voor de organisatie prettig dat mensen zich opgeven en komen opdagen.

Een sponsor krijgen voor prijsjes zal wel meevallen maar voor het betalen van een evenement? lastig denk ik.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Henry

Dat het me wat geld kost vind ik niet erg , integendeel zelfs. Als je voor een dubbeltje iets wilt organiseren dan kan je het beter niet doen. Een Lunch voorbereiden , hoeft inderdaad niet al teveel te kosten en die smaakt absoluut heerlijk. Vraag het aan Bas ;)


Wat ik absoluut niet wil is dat mensen denkend at ik er zelf beter van wordt, want dit is niet mijn insteek. Daarom laat ik de eigen bijdrage tot de dagvergunningen gelden. Deze prijs is eerlijk en ook nog eens te controleren. En inderdaad ga ook niet vragen om die ene euro die het dan per persoon zou gaan kosten voor de lunch.

de Lunch is geheel aan mij.

De uiterste inschrijfdatum heb ik bewust op 2 september gezet, Zaterdags kan ik de dagvergunningen halen en heeft iedereen in principe het weerbeeld te volgen van deze 4e september, en de tijd om zich af te melden. Ik denk dat dit een eerlijk iets is voor mij maar ook voor de mensen die aangemeld zijn.

Ik begrijp dat je niet zo ver van te voren wilt plannen, zelf heb ik daar ook vaak moeite mee, daarom de (ovb) functie ingeschakeld . Niemand kan in de toekomst kijken ( althans de meeste mensen heb ik me laten vertellen) en een vervelend iets of ziekte heeft niemand in de hand.  Ik gun het niemand maar  , we moeten het wel incalculeren.

Nogmaals ik wil dat niemand denkt dat ik er beter van wordt, want dat is en zal ook nooit me bedoeling zijn. Ik wil een ieder die zich aanmeld en daadwerkelijk mee gaat een uniek stukje polder laten bevissen en een zeer gezellige dag bezorgen.

Als alles mee zit zal misschien Bas zich ook nog wel een keer melden hier en gaan we een ander stuk polder bekijken. Zodat ook hij een ander stuk kan bekijken en kan beoordelen.

weerwolf

Totdat het tegendeel bewezen is geloof ik dat je er niet beter van wilt worden. ;D wilde je dat wel dan is de kans uitermate klein dat je er rijk van wordt!!
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Hilco

De andere kant is, dat ik als ( nieuwkomende) deelnemer ook niet graag wil "profiteren" ....... :(
vandaar dat ik erover begin/begon .

Maar het is mij nu duidelijk  :)


weerwolf

Kijk en dat siert jullie allebei. ::duim::
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Henry

Quote from: weerwolf on June 17, 2011, 21:15:46
Totdat het tegendeel bewezen is geloof ik dat je er niet beter van wilt worden. ;D wilde je dat wel dan is de kans uitermate klein dat je er rijk van wordt!!

Ik heb geen reden om er beter van proberen te worden, dit heeft slechts nadelige consequenties .
Als ik wil stelen dan doe ik dat wel van de Nederlandse staat als het even kan ;), niet van mede hobbiesten.

Wat is mooier dan met een stel gelijkgestemden dit soort dingen te ondernemen.

Ik doe dit omdat ik er zelf veel plezier aan beleef en ben iemand die graag probeert actief mee te doen. Ik zal ook niet altijd ergens heen kunnen, heb ook zoiets dat heet baas en eens in de 4 weken de sjaak ben op zaterdag of een gezellige zondag mag doorbrengen bij hem.
Zeker nu er een nieuw kloksysteem in het bedrijf ingesteld gaat worden ben ik bang dat het nog minder gaat worden.

weerwolf

hmmmmmmm, ik betaal aan de staat, steel je dan van mij??????? :o
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Henry

#40
Ik betaal ook aan de staat ;) maar proberen we niet allemaal wat terug te halen bij hen doormiddel van het jaarlijkse blauwe envelopje.

En elke maand sta ik weer verbaast hoeveel ze van mij stelen :s

christianvt

Lijkt mij ook wel erg leuk! Alleen veroer is een erg lastig punt bij mij...

maurice

ik weet het nog niet.
is hier de laatste dag van de vakantie.
maar ja heb nog tot 2 sept
::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

Quote from: christianvt on June 18, 2011, 00:40:34
Lijkt mij ook wel erg leuk! Alleen veroer is een erg lastig punt bij mij...

Christian, ik spreek een beetje voor mijn beurt, dus helemaal zeker kan ik het niet zeggen, maar als Harry ook gaat die dag (is nu nog onder voorbehoud) dan denk ik dat hij (we) jou waarschijnlijk wel kunnen oppikken want dan komen we vrij dicht bij Woudrichem langs.

Henry

Quote from: maurice on June 18, 2011, 02:28:41
ik weet het nog niet.
is hier de laatste dag van de vakantie.
maar ja heb nog tot 2 sept


De tijd van de laatste vakantiedag is altijd spannend. teveel opruimen en doen en jezelf weer opladen om je werkzaamheden te gaan verrichten.
Denk er rustig over na er is nog genoeg tijd.

Henry

#45
Quote from: christianvt on June 18, 2011, 00:40:34
Lijkt mij ook wel erg leuk! Alleen veroer is een erg lastig punt bij mij...


Het is inderdaad een vervelend stukje wat je zou moeten overbruggen. Ik zit nog even te piekeren wat er mogelijk zou kunnen zijn.
Zie je PM.


christianvt

@Henry en Bas

Bedankt voor de reacties! Ik weet ook nog niet zeker of ik kan.. En ga mijn best doen zelf vervoer te regelen... Met iemand meerijden lijkt me toch makkelijker en milieubewust! :P 

Henry

Geen probleem Christian. Er is nog aardig wat tijd te vervissen tot die tijd. Zet je er bij ( mocht het niet lukken dan horen we het wel !

A{b}r{a}xa{s}

blijven we steken op 8 personen ?
dan raken we elkaar nog kwijt met zoveel water ;)

Herman

4 september............ wel een eind weg. Je mag mij er wel bij zetten ovb. Ik laat t uiterlijk de 2e weten of t lukt.... moet nog het een en ander afstemmen in de familie....
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..