Welkom rapw.arts@kpnmail.nl

Started by Vliegvissers.nl Team, December 23, 2018, 15:11:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo rapw.arts@kpnmail.nl welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


rapw.arts@kpnmail.nl

dank dat jullie mij hebben toegevoegd ik ben rene arts 47 lentes jong kom uit uden en ben sinds een jaar bezig met het vliegvissen op snoek hoop hier wat kennis op te doen en evt een keer een afspraak te kunnen maken om met ienand samen te kunnen gaan

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Herman

Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Th vd Poll

Hoi Rene, welkom op dit Forum en veel plezier!

FSCHAMP

 ::welkom:: op dit forum en nog veel leesplezier.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

wh82

Hi Rene, welkom, kleine tip: verander je gebruikersnaam. Anders zul je waarschijnlijk heel veel ongewenste mail ontvangen.

Menno_siemensma

Welkom, ik zou je idd dezelfde tip geven als Wh82 geeft, je email als gebruikers naam zorgt dat die erg goed gevonden kan worden door spambots ::agree::
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Plantje

Hoi René,

Over je naam heb ik je ook al een mail gestuurd; die is wellicht in je junk mail gekomen. Laat me even weten als je deze wil wijzigen en in wat je deze dan wil wijzigen. Dat kan je hier ook doen. Daarna zul je met die naam moeten inloggen. (NIET hier je wachtwoord opgeven! Dat wachtwoord blijft gewoon hetzelfde)

Groeten,
Rudi