Geep

Started by Wiel Slovenië, April 02, 2014, 11:13:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wiel Slovenië

Sprak gisteren iemand die me vertelde dat er al Geep gezien is in Westkapelle (Zeeland). Ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken, lijkt me wel héél erg vroeg, en zo ja, hoe zit dat dan in Gorishoek?  ???

Gert

't Was dan ook wel 1 april gisteren....

Troutbuster

Geloof het maar wel!!!

Ik kan het weten, Gorishoek is in mijn achtertuin!

Het is idd rete vroeg maar wat wil je met zo'n zachte winter en de huidige temperaturen!!??

Zeebaars en makreel zullen rap volgen op de Oosterschelde (die altijd een paar graden warmer is dan bv de Noordzee, ik zeg het maar ff!!)

Wordt een gave voorjaar/zomer visserij!! (zij die reeds met mij gevist hebben daar weten wat ik bedoel! ;))

Gr

Jan
"Petri Heil"


Joost S.

#3
Hebben jullie ook al op geep gevist met een vlieg zonder haak?

Dat is een vlieg die ze geloof ik in denemarken of zo gebruiken. Ik denk dat er een keer een artikel in het visblad stond.

Zal eens googlen.... Maar het werkte zeer succesvol op geep.


Edit

Die vlieg heet silkerogen of zo en komt idd uit denemarken. ;-) staat op een youtube toevallig een fimpje met deze vlieg op geep in nederland.

Arno

het is niet te hopen dat ze ook de kust van Denemarken  al belagen.
volgende week zijn wij daar voor de zeeforellen maar die gepen zijn irritante beesten om met streamers te vangen.
ha ik heb er zin in morgen boodschappen doen en vrijdag spullen inladen en rond 2.30 uur vertrekken uit Nederland en rond 8.00 uur hopen we dan
een pattegrissen te water te laten en een paar visjes te vangen.

Gr Arno

Bert J.

Daar hoef je volgens mij niet bang voor te zijn, Arno. Het zeewater rond Funen is nog maar 6 a 7 graden.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Arno

dat is mooi toch maar dikke sokken mee dan
ik zie je morgen.

Gr Arno

Joost S.

Ja inderdaad, heel veel plezier!