Vliegbindevenement

Started by Baars, May 16, 2014, 16:48:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Baars

Nog 8 dagen dan begint bij Forelvijver de Ruigenhoek het vliegbindevenment in Nederland (http://www.vliegbindevement.nl)
Er is nog plek voor mensen die graag een masterclass willen volgen bij een binder die een speciale vlieg maakt waar hij of zij mee gaat vissen bij een forelvijver, onze mooie kust of in het buitenland.



[attachment deleted by admin]

MarcelN

Pssstt ik heb de examens al gejat ;)

Hilco de Visser

zijn het wel gecertificeerde binders die daar demo's geven?


Baars

Hallo Rene V. en MarcelN en Cornico,

Hoe kan ik nu bedenken dat masterclass zoveel in pact zou hebben. Het is inderdaad een Engelse term op een Nederlands forum, had misschien beter wat anders neer moeten zetten.

Maar ok mijn beginners fout hier op het forum.

Maar wat ik wel leuk zou vinden is dat als jullie in de buurt zijn ik jullie van harte uitnodig om naar dit Nederlandse Vliegbindevenement te komen en te kijken hoe andere binders hun vlieg maken.

Dus hierbij de uitnodiging voor jullie drietjes om er gezellig bij te zijn en onder genot van een kopje koffie het over onze hobby te hebben.

Vriendelijke groet,

Rick

ps. deze foto heb ik niet zelf gemaakt maar een vliegvisser in het midden van het land :)



[attachment deleted by admin]

MarcelN

Oooo het is LongTime Rickie :P hé kerel, wanneer kom je op een maandag eens naar het OVM? Afgelopen maandag weer 2 stuks en nu net 3 mooie, elke dag prijs! filmpje is bezig :-X
Als je eens langskomt krijg je van mij de speciale 'beachroad' streamer met 'happy fish' garantie! ::)

Heintje Davids

Ik ga in ieder geval volgende week even kijken, misschien zit er nog wel een leuk verslagje in. Moet zeggen dat ik er vorig jaar (de laatste keer in Gorkum) niet zoveel aan vond maar goed, vliegbinden is voor mij meer een noodzakelijk kwaad dan dat ik het echt heel erg leuk vind. Misschien is dit wel een succesformule, zo in combinatie met vissen op een forellenput. Ik ga voornamelijk om weer wat oude bekenden te zien en te spreken... altijd gezellig.
En net als met de filmpjes van de VNV moeten wij er maar eens aan gaan wennen dat men tegenwoordig alles aangrijpt om bekendheid te zoeken voor evenementen, zichzelf en weet ik veel wat nog meer. Blijkbaar is dit nodig en ergens begrijp ik het nog wel ook. Het is tegenwoordig lastig genoeg om mensen uit hun luie stoel te trekken en iets te laten ondernemen. Kijk maar naar de FlyFair. Ooit het meest succesvolle vliegvis-evenement van Nederland waar je reikhalzend naar uitkeek, maar dat de laatste keer toch ook te kampen had met behoorlijk tegenvallende bezoekersaantallen.