Heeft er iemand ervaring met deze belgische site?

Started by Esoxlucius, June 03, 2015, 10:51:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Esoxlucius

hallo

Ik wil hier misschien wat bestellen maar is hij betrouwbaar?
Alvast bedankt ::hulp::

http://www.allfish.be/detail/4563959-peak-vise



jo flyfishing

#1
Yup. Alleen ter plaatse geweest, (nog) niet per postorder.
Maar eens in de zoveel ga ik er lang voor bind materiaal, dat ik toch altijd liever eerst zie voor ik het koop.
Winkel is in Heist-op-den-berg in Belgie, in afstand niet zo verschrikkelijk ver voor mij, maar wel allemaal trage baantjes.Gino (FSCHAMP) woont bijna achter zijn hoek en komt er ook regelmatig dacht ik.

Maar Patrick van Dessel is een betrouwbare kerel.
Staat ook op verschillende beurzen (Charleroi, Putte oa.)



"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Raymond

Ik heb er op dit moment een bestelling lopen waarvan één (duurder) artikel is niet voorradig. Ik heb al betaald en ben nu benieuwd hoe dit gaat. De communicatie was tot nu toe prima en ik kan er ook echt niets verkeerds over zeggen. Ook heb ik al betaald terwijl dit niet eens hoeft voordat er de bevestiging terug is gekomen dus dat is ook oké. Tot nu niets te klagen en ik zal jullie op de hoogte houden hoe een en ander zal worden afgehandeld.
::wtf::

FSCHAMP

Inderdaad Jo,  Patrick is een vriend van mij en en hij is lid van dezelfde vliegbindclub. Ik kan iedereen verzekeren dat hij betrouwbaar is.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Christof van den Berge

Begin dit jaar een keer langs geweest bij allfish, nette winkel met heel veel mooie spullen.
Later ook een keer wat besteld en dit is keurig afgehandeld
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Raymond

Zeg Stoffel, jij raakt ook nooit uitgekocht hè...? ;)
::wtf::

Christof van den Berge

Ja hou maar op Raymond.....  Kan ondertussen zelf wel een winkel beginnen 😃
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Esoxlucius

Bedankt maar weer, ik weet voldoende ::goodjob::