zaterdag 23 juli....regen, pfff

Started by A{b}r{a}xa{s}, July 23, 2011, 08:04:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Het begint weer lekker vandaag, volop regen, pffff, ik had richting de waterkant willen gaan vanmorgen, maar dat wordt denk een paar uurtjes later. :(
Jullie nog visplannen voor vandaag ??

HappyFisherman

Ik sta al vanaf 5 uur in beerze met deeg te smijten. Dauwvissen noemen ze het en er is wel een man of 30!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}


HappyFisherman

Nou, eerder mafkees! Mezelf al wel vervloekt vanmorgen!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

't klaar hier wat...ga proberen voor de volgende buien toch een visje te vangen :)

Zeenimf

Had vandaag graag even willen vissen maar, het is hier slecht weer met heel veel wind .
Net op de buienradar gekeken en dan krijgen we ook nog heel veel regen ,dus wordt het wel niet vissen vandaag.

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

dartmayor

PR:
Winde          40 cm  | Baars          25 cm     
Brasem        57 cm  | Ruisvoorn    29 cm
Blankvoorn   32 cm  | Alver           19 cm
Snoek          91 cm  | Snoekbaars  20 cm
Schele Pos   14 cm   | Forel           64 cm
Roofblei       21 cm

A{b}r{a}xa{s}

Het was hier ook geen succes, het water veels te hoog met alle regen van de afgelopen dag. :(

mrproper

Het is hier lekker weer,

Enorme scholen grote vis en zeer goed te vangen .

Hier een plaatje van de vrouw met een net gevangen vis.

Gaat helemaal toppie hier..



Bert J.

Er komen aardig wat buitjes deze kant op.
Misschien vanavond even tussen de buien door.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

A{b}r{a}xa{s}

denk dat je dan beter nu nog kan gaan Bert, volgens mij wordt het einde van de middag en de avond véél natter

harlin

Quote from: A{b}r{a}xa{s} on July 23, 2011, 08:04:22
Jullie nog visplannen voor vandaag ??
Niet echt, heb de wel hengels net in de hand gehad,
gaan richting "garage" van de camper. ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

peterf

Ik heb van 8 tot 15.00 uur op de Eemhof gestaan met zwaar bewolkt en zonnig weer.
Geen regen van betekenis gehad. Klein buitje van een paar minuten.
Met 4 man 4 vissen. Water was heel donker. Vliegen waar ze op gevangen zijn een royal cochman en een witte streamer.

A{b}r{a}xa{s}

lol, dat zit er wel in :)
gisteren al een lading extra nimfjes (lekker simpele) gemaakt en straks nog een paar...dan is de voorraad voor volgende week ruim op peil.

A{b}r{a}xa{s}


Dick

even een bij een collega wezen kijken, zat op een forellenvijver hier in de buurt, toen ik aan kwam zaten ze met zijn drieën aan de vijver en voor de rest niemand, het zat vol met vis, maar de heren visten met een antieke rood met witte bal, 30 centimeter diep en met één meelworm op een grote haak, geen lood en toch nog aanbeten genoeg, maar heel veel missers, ben als nog naar huis gereden en de vliegenlat opgehaald. Om half 10 was ik weer terug, heb tot 12.00 uur gevist, en had 22 forellen gevangen, maar ook nog wel een stuk of 7/8 verspeeld, weerhaak loos gevist. Wel veel wind maar met de regen viel het wel mee.

Gr Dick

A{b}r{a}xa{s}

ha, dan ben je even zoet Evert :)

A{b}r{a}xa{s}

Dan kun je gaan handelen, want zo'n voorraad vis je er niet even 'doorheen' ;)

Arno

laat ik nou een doos hebben waar die vellen moeiteloos inpassen Evert. ;) ;D ::fluiten:: ::fluiten::

Gr Arno

christianvt

Zo Evert das een beste vliegendoos om vol te binden :P


Ik ga vanavond ook nog even aan de slag voor Duitsland.

Herman

Eind van de middag toch eens kijken of de regen een beetje is opgehouden hier in Zutphen. Dan mn snoekspulletjes eens te voorschijn halen...
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

A{b}r{a}xa{s}

pfjew...klaar met binden voor vandaag :)
extra voorraadje 'voer-nimfjes' voor komende week ;)

aalbrecht

vind het vandag veel erger dan gisteren gisteren nog even gewest met de 2 op baasjes had er toch nog een stuk of twintig  groot nee maar geef niet moet het gevoel krijgen in die hengel nog 2 dagen dan weg op vak groetjes aalbrecht
vliegvissen is een passie

Herman

't zeikt hier nog steeds van de regen. Blijf dus lekker binnen! Van de week maar weer eens kijken..
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Arno

hoop dat ik dinsdag nog even een paar uurtjes op de Eemhof kan doorbrengen
s'morgens mijn zoon even naar leusden brengen is daar op kamp en op de terugweg even een paar uurtjes proberen daar
maar als het regent rij ik lekker door naar huis.

Gr Arno