Welkom Huppel

Started by Vliegvissers.nl Team, February 20, 2018, 19:44:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Huppel welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Huppel

Hallo allemaal,

Ik ben dus nieuw hier op het forum en werdt gevraagd me hier voor te stellen.
Dus bij deze:

Ondertussen 27 lentes jong en dus kan dus hopelijk nog vele jaren diverse hobbies uitoefenen.
Zo ben ik vooral druk met werk, maar vrije uurtjes besteed ik aan mountainbiken en mijn hond.

Het zal zo'n 15 jaar geleden zijn dat ik voor het laatst mijn hengels aangeraakt heb. Dat waren vooral de vaste telescoop en winkle picker.
Ook heb ik in die tijd af en toe op de brouwersdam op zeebaars gevist (wat overigens niet zo'n succes was). De hengels heb ik allemaal nog,
maar het "statische" trekt me niet zo. Vliegvissen lijkt me juist wel leuk gezien het veel actiever is. Ik kwam er mee in aanraking in de gorges du verdon in Frankrijk.

Hopelijk kunnen jullie me verder brengen in de orientatie binnen het vliegvissen.

gijsie20

Welkom Huppel!

Waar kom je ongeveer vandaan? Wellicht zijn er leden in de buurt, of een vereniging die je eventueel ook nog verder op weg kunnen helpen? Zeker als je helemaal nieuw bent met vliegvissen.

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gerrit59

Welkom op dit forum.

Gerrit

Huppel

Dank jullie wel!

Ik kom uit Ochten (vlak bij Tiel).

MelMax

Welkom op het forum huppel!
KNOWLEDGE IS FISHDOM

Herman

Welkom en veel plezier!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

guidogast

Welkom en veel succes! Vliegvissen is niet zo makkelijk als het voor veel mensen lijkt maar als je ff doorzet is het wel de mooiste manier van vissen!
::agree::

p.forel

Nou ik vind dat vliegvissen makelijker is dan het er uit ziet
Werpen stelt niks voor  en rest is gewoon gezond verstamd gebruiken

Huppel

We hebben de moed nog niet verloren.
Eerst even een setje vinden en dan kan het oefenen met werpen beginnen.  :)