Waadpak

Started by Peter68, June 30, 2014, 12:36:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peter68

Na een jaar of 8 trouwe dienst heeft mijn Simms waadpak last van natte voeten,nou ja
ik dan.
Tijd voor een nieuwe maar wat?
Zat zelf te denken aan Vision of scierra want een beetje waadpak van Simms is mij een beetje te duur .
Hebben jullie ervaringen met deze merken ik hoor het wel andere merken zijn ook welkom.

Scaramouche

Ik heb een paar jaar geleden mijn eerste pak aangeschaft, van het merk Aquaz bij hotspotfishing in Rijpwetering. Ik kan dus geen vergelijking trekken maar ben er erg tevreden over. Ademt redelijk goed, 1 keer op het OVM 7 uur mee in het water gestaan maar verder dan een paar klamme zweetplekken bij mijn schenen bleef ik er goed droog in. Ruim gekocht zodat ik er een aantal lagen onder kan aanhebben. Prijs lag zo rond de 230 euro als ik het me goed herinner.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Koen

Ik heb naar tevredenheid al een paar jaar een Vision Ikon wader. Zowel de normale waadpak als de broek :)

nordbu

Heb onlangs mijn tweede Vision waadpak aangeschaft. De eerste vertoont slijtageplekken  na vele jaren. Dus bij vertrek naar het buitenland het zekere voor het onzekere genomen. Voor mij goede prijs/kwaliteit verhouding. Bijlomend voordeel is dat Vision veel maatvoeringen heeft, die standaard kunnen worden geleverd en een maatvoering gelijk aan de de gangbare confectiematen ( bijv extra lang is ook extra lange benen, zonder extra breed aan de bovenzijde).
>>fang og slip<<

Marksman

Ik heb ook een Vision ikon. Bevalt zeer goed.

TK88

Ik heb de orvis silver sonic. Zeer fijn waadpak

Sieger

Ligt er natuurlijk aan wat je uit wil geven Peter....

Vision is prima en Scrierra normaal gesproken ook.

Scierra is trouwens een OEM firma die zijn spullen laat maken bij de 'goedkoopste' producent. De kwaliteit is niet altijd constant.

Ik vind zelf de pakken van Field and Fish erg goed.... (oude patagonia man die ze heeft ontwikkeld en laat maken) en voor een heel mooie prijs.
http://fliegen-fischer-kleidung.de/online-shop/519-neuheit--ultrasonic-wathose-4-lagig.html

En de pakken van Traun River van Rudi Heger zijn ook prima. Prima pasvorm, maar iets meer aangesloten gesneden.... Ik heb zelf de pro...
http://www.rudiheger.eu/de/wathosen-watschuhe-watstiefel/wathosen/traun-river-pro-wathose-brusthoch.html#.U7HcfhaMqPI


Sieger

jeroenV

Siƫrra seemless. Probeer maar van alles, deze zit het beste. Ik heb 4 uur lang staan passen, tenzij je te veel geld hebt is dit het beste pak. Na 30 seconden voel je het niet meer en de stocking foots zijn ook goed.

macfly

Redington Sonic Pro, fijn pak en betaalbaar.

Peter68

Mannen bedankt voor de informatie maar de keuze wordt
wel moeilijk denk ik met al die merken.

Gr Peter