eerste lustrum, snoektour 2015

Started by pepertje, September 24, 2015, 14:44:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit59


Sieger



Sieger

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Troutbuster

"Petri Heil"


sjoerd

Quote from: maurice on November 18, 2015, 10:38:00
We Ijn toch allemaal broeders.

Volgens mij was er die dag ook een zuster bij Maurice, als ik de foto's goed heb bekeken.LOL( ja smiley erbij plaatsen lukt niet meer bij mij.
Wie weet hoe ik dat weer kan doen????)

Rossie69

ben blij dat het weer achter de rug is.

saai  ;D

Bedankt voor een super weekend.

en nu zoeken jullie het maar uit met de snoektoer.

oja lachen,was nog 1 vliegvisser,met een bak van een audi.
die viel zn bek op de grond,die ging zn vriendin bellen,wat ik nou mee maak.  :P

goswit

Klopt , volgens zijn zeggen was hij de enigste in de regio..  , woonde net iets noordelijker . Dacht dat we van een vereniging waren . Weet niet meer wie het zij maar antwoorde , nee hoor van een of ander forum , maar als je verder gaat zie je er nog een stuk of 30. Had kleine oortjes maar anders hadden die staan te klapperen. ;D ;D ;D ;D
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

Beertje

#207
Die man met die "bakvaneenaudy" heb ik mee gesproken,aardige gast. Hij had ooit een account op "vliegvissers.nl" maar er al lange tijd niet op gekeken. Ik zei:"dan is je account nu wel weg" Maar kom gerust terug, harttstikke gezellig, met o.a. "de snoekentour en vliegbinddag".
Hij was meer van het ultra light vliegvissen dan snoeken,Had dus ook mooie lichte stokjes bij zich. dus in het straatje van Wilco.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

peter

Ik moest wel ff lachen ,hij vroeg of hij een foto mocht maken van mij voor thuis omdat hij altijd de enigste was .
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

peter

Nee daar had hij geen tijd voor ,bij hem hing er ook eentje
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

JB

Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)