Ff een avondje voorntjes plagen

Started by Koen, June 25, 2013, 21:45:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen

Tjah, iedereen is er op uit om achter de ruisers aan te zitten. Dan kun je niet achterbijven. Marcel N had me als es op sleeptouw genomen af gelopen weekend maar toen was het enorm kut weer en mocht het helaas niet lukken. Gelukkig wel een beetje de kunst afgekeken en vandaag dan maar es zelf aan de slag geweest.

Op de plek waar ik veel snoek gevangen had moest gewoon voorn zitten, kan niet anders. Had ze tot nu toe alleen nog niet kunnen spotten. Eerst een beetje rond gefietst en gegeken of ik wat actie kon zien. Ja in dat ene slootje met al die wilgen er om heen. Dat ff links laten liggen en eerst de rest bekeken. Je raad het, toch maar naar die verrekte wilgen, maar met een beetje spastisch rolwerpen lukte het me dan toch om een tiental voorns en zowaar een baarsje op de piet nymph te vangen  ;D








Niet verkeerd, al zijn ze niet echt groot, maar het begin is er :)

HappyFisherman

Lekker toch, zo'n verlaten uurtje vissen! Beetje rare baars op de iPad ;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

MarcelN

Gaaf man ::goodjob:: eerdaags neem ik je wel mee naar wat echte 'slootjes' mee, gegarandeerd die rooie rakkers :P ruisvoorns met zwarte stippen van fikse formaten.

MarcelN

Quote from: HappyFisherman on June 25, 2013, 21:53:44
Lekker toch, zo'n verlaten uurtje vissen! Beetje rare baars op de iPad ;D
Ik zie der niks vreemds aan op de iMac

Koen

Quote from: HappyFisherman on June 25, 2013, 21:53:44
Lekker toch, zo'n verlaten uurtje vissen! Beetje rare baars op de iPad ;D

beetje plat zeker? zag het al op imageshack inderdaad. Toch doet ie het hier goed :P

MarcelN ik kijk er nu al naar uit :)

Koen

Ik had trouwens maar 1 ruisvoorn er tussen. klein ukkie met de bek naar boven.

MarcelN

Bij moeders in de 'stadsvijver' vang ik ook alleen maar blankvoorns, wél grotere én zelfs kroeskarpers op de FairPlay#2 haha, in de polderslootjes moet je zijn voor de échte ruisvoorns.

Bekeerling

Lekker man die verloren uurtjes vissen, leuk gevangen!  ::goodjob::
Ben zelf gisteren ook op pad geweest, standaard dat de karpers super actief zijn nu ik met een 3tje op klein grut aan het jagen ben  ;) Als ik weer een een karperhengel optuig voor drijvend vissen zal je zien dat er alleen voorn actief is  ::blabla::

Koen

haha, dan moet je gewoon beide meenemen :D

Bekeerling

Dan is het water helemaal levenloos  ;)