Winterstekken Emmen e.o.?

Started by Nol78, January 30, 2014, 17:07:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nol78

Is er iemand die wat winterstekjes met me wil delen in de directe omgeving van Emmen?
Zomerstekken weet ik genoeg, was voorheen een mooi weer visser ::lol::


Hartelijk dank alvast,

Gr Nol

Edit: Misschien wel handig om erbij te vermelden dat ik wil vissen op voorn enz..dus niet op snoek.

Beertje

Dat zal lastig worden Nol. Maar je kunt het proberen met een lange leader en zware nimfen bij de brug in Oranjedorp. In de baldderswijk.Ik heb er zelf nog nooit gevist, omdat het mij niet erg aantrekt.Maar ik heb wel gehoord, dat ze daar s'winters goed vangen  met de vaste stok.
Aantrekkelijker vind ik het in het haventje (en verderop ook) van Roswinkel.Wel zal het een beetje warmer en zonnig weer moeten zijn. maar je kunt het proberen. Iets verder van huis, is het haventje van Bourtange. kan soms goed zijn.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Nol78

zal zondag een kijken Jan,

Bladderswijk trekt mij ook niet echt.

maurice

https://maps.google.nl/maps?q=emmen&ll=52.723167,6.968122&spn=0.013269,0.033023&hnear=Emmen,+Drenthe&t=h&z=16

hier in het verleden lekker gevangen, weet niet hoe het er nu uitziet maar het oranje kanaal was goed te doen, vooral bij de sluis richting het echterskanaal dacht ik
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Nol78

Dat is inderdaad ook een leuk stukje water Maurice,

zou ik ook nog kunnen proberen idd.
Dank voor de tip

Gerrit72



Jij hebt ook overal gevist Maurice  :)
In die contreien spook ik ook regelmatig rond, maar dan op de snoek.
Goede winter-voorn stekken, weet ik daar niet zo 1,2...3, zal eens informeren bij witvissers die ken.
Mocht er wat uitkomen, dan hoor je.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Nol78


Nol78

Zometeen maar eens even gaan proberen.

Nol78

#8
Maurice zijn plekje 2 uur geprobeerd zonder ook maar een tikje.

Roswinkel nog helemaal vol met afgestorven plantenresten, Jan.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Nol78

Ach ja toch weer even lekker aan het water geweest met dit weer ook geen straf

Gerrit72


Mijn Berekoud vandaag, maar wel gevist... avonturen vonden ook plaats bij Emmen. Geen witvis gezien en van kennissen ook geen winterstekken gehoord. Blijft nog even pionieren voor je Nol  :) succes en mocht ik wat voor je weten, dan hoor je.
The only difference between men and boys is the price of their toys.