op zoek naar een mooie beek om te vissen

Started by noahverboom, May 09, 2013, 12:07:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

noahverboom

hallo iedereen

ik ben op zoek naar een mooie beek om te vissen.
weten jullie nog mooie beken waar je goed kunt vissen ongeveer 1 a 2 uur rijden van hoofddorp?

alvast bedankt

John

Hallo Noah,

Ik heb net ff de visplanner bekeken maar volgens mij heb je in de omgeving Hoofddorp een heleboel polderwatertjes om mooi in te kunnen vissen (en vangen).

Mocht je toch een keer op een beek willen vissen is dan is het misschien wel leuk om je nog op te geven voor de Tour de OV5.
Tour de OV5!

Heb je gelijk een leuke visdag met een aantal gelijkgestemden.

Groeten,

John

marcelvos

hey

misschien de nieuwkoopse plassen iets voor je geen stromend water maar wel water met een goed bestand aan alle soorten vis

RiverHunter

Marcel, heb je zin in een groot rivier(tje) de waal, dan even contact op nemen met een pbtje :)

noahverboom


noahverboom

weet er iemand nog een leuke plek met veel vis waar ik volgende week een dagje met mijn vader kan vissen?

R.S.N Flyfisher

Quote from: John on May 10, 2013, 12:44:35
Hallo Noah,

Ik heb net ff de visplanner bekeken maar volgens mij heb je in de omgeving Hoofddorp een heleboel polderwatertjes om mooi in te kunnen vissen (en vangen).

Mocht je toch een keer op een beek willen vissen is dan is het misschien wel leuk om je nog op te geven voor de Tour de OV5.
Tour de OV5!

Heb je gelijk een leuke visdag met een aantal gelijkgestemden.

Groeten,

John

::goodjob::

noahverboom

bedankt voor de tip
ik dacht dat ik die dag een wedstrijd had maar dat is niet zo dus even vragen of ik ook mee kan.