Onbegrijpelijk???????????

Started by Bone F, March 27, 2013, 20:36:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bone F

Vorige week een middagje met m'n vismaatje gevist in een stadswatertje waarbij hij er ca. 80 haakje en ik door startproblemen ongeveer de helft. Een paar dagen daar voor had hij er 102 en allemaal mooie "blauwe" blankvoorn.
Vandaag zijn we weer geweest en helemaal nada niks! Geen visje gezien geen aanbeetje gehad! Ik ben niet zo'n fanatieke voornvisser maar ik herinner me in dit gevallen wel dat je na zo'n paar gouden dagen toch nog wel iets vangt maar dit ????
Iemand dezelfde ervaring?

::hulp::

MarcelN

Comd door de Baalgolvers denk ik...lees jezelf eens na, wat bedoel je?
Ik denk dat er een paar vette snoeken liggen op die plek, trek er een streamer door nu het nog kan!

Bone F

Zelfs die waren er niet vorige keer wel.

catchem

Buikje rond, dutje gedaan?, misschien net een paar meter verderop? Misschien hebben ze allemaal de afgelopen tijd al een keer jullie vliegen gebeten en lusten ze deze niet meer? Ik zou het niet weten, maar lijkt mij normaal dat je ook op de beste stekken af en toe niks vangt.

Erwin

Met een glimlach op je gezicht word je nooit boos...

sjoerd

#5
Het kan best zo zijn dat de scholen met vis, een stuk verderop zitten. Ik heb die ervaring iig wel in een afgesloten stadswateer. Ving ik ze de ene week heel goed op plek a, enkele dagen later was er niks te vangen, bleken ze 500 meter verderop te liggen!!! Naar de oorzaak daarvan kan je slechts gissen.
Sjoerd

Bone F

Nou Sjoerd wij zijn natuurlijk niet voor 1 gat te vangen we hebben echt elke meter afgevist. Vissen met de "Franse slag" (leuke woordspeling) was er dus niet bij anders zou ik dit ook niet posten.

Gr.Frans